Ikke kategoriseret

Et minut stilhed.

Jeg er her stadig. Ligesom bjørnen går i vinterhi, gør jeg det også – om det bliver et permanent vinterhi ved jeg endnu ikke. Dagene går og den seneste tid har været hård, ualmindelig hård. Jeg har været ramt psykisk, hårdere end jeg nogensinde har prøvet. Jeg har pakket mig ind i vat, tullet rundt i min egen verden og jeg har lukket alt ude. Jeg har ignoreret beskeder, fællesskaber har jeg meldt mig ud af og jeg har været en kæmpe egoist, kun for at passe på mig selv og mine kære.

De seneste måneder har været hårde, jeg har fundet værdier som har været glemt, værdier som er vigtige for at jeg kan forblive et helt menneske. Jeg havde et mentalt meltdown en mandag morgen for ikke så langtid siden, hvor det hele styrtede sammen og følte mig fysisk lammet. Jeg var tom for følelser, følte ingenting, verden var halv mørk og dyster og jeg var egentlig ligeglad, min dyne var min bedsteven. Når sådan noget sker, sker der oftest det at man kommer til at revurdere ens liv – og det gjorde jeg.

Jeg havde sat en søgning i gang på en Sadist, den blev aldrig til noget, fordi jeg gik ind i det med halvt hjerte, og det ender aldrig godt når noget gøres halvt. Jeg beklager de søde mænd, som havde meldt sig. Min halvhjertet indsats satte tankerne i gang om hvem er jeg egentlig? Er jeg stadig pigen som kaldes Glitter? Føler jeg stadig at BDSm miljøet er mig? Er jeg mere vanilje end masochist? Og sandheden er, at jeg tror at GlitterMasochist er død, jeg er ikke den pige mere og jeg ønsker egentlig heller ikke, at være hende mere. Glitter havde et par fantastiske år, med søde mænd, søde bekendtskaber og sjove oplevelser.

BDSm siger mig ikke rigtig noget mere, jeg føler ikke behovet for det. Måske jeg bare er mættet, eller måske det bare var en periode i mit liv jeg ville udforske. Jeg føler ikke længere glæden ved at se på de mange billeder, fra mange af mine seancer.  Og jeg tror egentlig at det har været under opsejling længe, at lysten til BDSm var ved at forsvinde, nu er det så sket.

Jeg ved at mange har prøvet at få kontakt til mig herinde, og jeg beklager til jer alle, at jeg ikke har fået svaret jer. Jeg har ganske enkelt bare slettet alle breve der er kommet ind, fordi mit hoved er uoverskueligt pt. Jeg er en kæmpe egoist i disse dage, og jeg er relativt ligeglad med alt og alle – men så alligevel ikke fordi min dårlige samvittighed er stor, åh så stor.

Men GlitterMasochist, navnet har været svært at slippe, for det har defineret mig i så langtid, hvem jeg er og hvad jeg står for. Mange kender mig kun pga Glitter. Lige pludselig står jeg uden at defineret bart grundlag, lige pludselig står jeg på en ren hvid tavle, som kun venter på at blive udfyldt. Og måske er det tiden at gribe kridtet og skrive en ny historie, de gode muligheder har det med at forsvinde hvis man ikke griber dem, relativt hurtigt.

Så lad os alle holde 1 minut stilhed for GlitterMasochist, hun gik bort for langtid siden. Syng hende ud med Lana Del Rey og alle minderne omkring hende.

Min blog og min profil er derfor sat på pause, nok snarer noget der minder om en profil som er deaktiveret.

M.

Skriv et svar

