Alt muligt

I mine drømme.

Mine drømme er præget af mine gangbangs, sex med mænd som jeg kun har skrevet ord med, piger jeg aldrig har kendt.  Jeg vågner op og er frustreret, min hjerne forråder mig når mørket falder på. Jeg kan så tydeligt se ansigterne på dem, se deres ansigtsudtryk, mærke deres slagkraft, jeg vågner op med en følelse af ømhed i kroppen.

Det hele flyder sammen når lukker øjnene og fremprovokere mine drømme. Deres svedige kroppe, brøl, støn, slag, piger der skriger, jeg skriger, tigger om endnu mere indtil min krop falder sammen og jeg vågner. Jeg tigger så frygteligt i drømmene, om endnu flere slag, om endnu flere tæsk, indtil jeg forsvinder hen.

Når jeg vågner kan jeg grine over, at jeg drømmer om mænd jeg ikke kender. Når jeg har disse drømme, bliver mine kys altid fyldt med dobbelt så meget kærlighed, til min kæreste den efterfølgende morgen.

I nat drømte jeg om Jokeren, jeg har altid haft et eller andet for hans skræmmende ydre, men virkelig tiltrækkende indre. Han er fucked up, han begære sin kvinde, låner hende ud og bliver skuffet når mænd afslår hans gavmilde tilbud. Jeg ser mig ikke som Harley Quinn, men alligevel har jeg et lille teenager ønske om at være hans. Lige fra jeg var teenager har jeg fantaseret om Jokeren. Da jeg havde mit første gangbang var drømmen også at have en ægte kopi af jokeren med, dette lykkedes dog ikke.
Han er hård, brutal, slår med al sin kraft , og i drømmene knepper han mig så voldsomt så jeg får blackouts Jeg vågnede op liderlig, frustreret og tiggende.

Jeg er i kloster for tiden, det er godt for mig, for jeg mærker mig selv. Det er 4 måneder siden jeg sidst  havde sex, det gør ikke noget, jeg har det fint med det indtil videre – alting til sin tid når begge partere er klar, ikke? Mine skriverier derimod, de vokser og jeg kan tydeligt se mange af mine minder bruser frem igen. De mange siders skriverier lyver ikke, det er vidst snart tid til at få luftet skrævet – eller “svesken på disken”  som man nu siger.

Glitter.

Skriv et svar

