Alt muligt

Søgen efter en guide.

Efter jeg har ”standset” min søgning efter en Sadist, er det gået op for mig at jeg mangler en guide, som måske på sigt kan udvikle sig til en relation. Jeg er et sted i min egen udvikling, hvor jeg står mellem to veje, den ene vej hvor jeg arbejder på at blive en bedre udgave af mig og den anden hvor jeg finder ham der skal være min guide, så vi sammen hjælper mig på vej med ”terapi” i form af smerte. Smerte er for mig ikke kun for min lysts skyld, smerten kan også bruges i en terapeutisk tilgang, hvor jeg får arbejdet med mig selv mentalt gennem smerten. Jeg er ikke mentalt forstyrret, men jeg arbejder bedst mig selv når jeg bliver fysisk påvirket af fx smerte. Min sidste blog gav mig et par breve via fetlife, de havde alle samme bekymring for mig, og det er sødt, men ikke nødvendigt. Som jeg skrev i slutningen af sidste blog, så har jeg brug for hårdhed og en hånd i håret, og det har jeg stadig.

Da jeg i går sad i SMil fik jeg følelsen af længsel, ikke efter den hardcore smerte, men efter at blive guidet. Jeg følte et afsavn, jeg har brug for at blive taget i hånden, guidet og holdt i kort snor. Jeg har brug for at han fortæller mig at jeg sagtens kan, for frygten i at fejle sidder dybt begravet i mig. Som person har jeg mange stærke sider, men mine svage sider som kan udvikles, tager oftest over og så ender jeg med at trække mig. Jeg har brug for at han holder en hånd på ryggen af mig, i mens han guider mig gennem smerten. Når mine skrig blive for højlydte har jeg brug for, at han formår at dæmpe mig, for oftest forsvinder jeg ind i frygten. Frygten er ikke smerten for den kan jeg håndtere, det er mig selv som jeg er bange for, for jeg kan hurtigt forsvinde i dansen af smerte også glemmer jeg at lytte til mig selv.

Jeg er ikke til alt det pædagogiske sniksnak, jeg har brug for handling og jeg har brug for du kære mand tager fat i mig med den hårdhed jeg ved du indeholder. Jeg har brug for at du tvinger mig, for jeg er en rapkæftet kælling, som siger hvad jeg mener. Jeg ved at du elsker at gøre kvinder fortræd, men uden at de bliver bange for dig når legen er slut, jeg ved at du brænder for at se din bund vride sig i smerten, skrige og hyle som en stukket gris. Jeg har brug for at du smider mig ned på gulvet, hiver mig i håret og slår pusten ud af mig, så kan vi altid sniksnakke bagefter imens jeg ligner en panda.

Jeg ser dig tydeligt, ser hvad du indeholder og hvad vi kunne udrette sammen, spørgsmålet er om du tør prøve kræfter med mig, for jeg er nysgerrig efter dig.

Skriv et svar

