Aftentanker

Lige nu.

Fil 30-09-2016 20.14.22.jpeg

Mine tanker kræser omkring min søgen.

Jeg kan næsten ikke finde rundt i alle tankerne.

Det hele bliver til et stort tankemylder.

Tanker der smadre sammen og bliver til en stor suppedas.

Jeg længes efter at mærke smerten, men samtidig er den skræmmende.

Skræmmende fordi jeg ved at efter så langtid, ikke har en stopknap.

I mit stille sind vil jeg bare gerne bankes, indtil jeg ikke længere har kræfter til at stå op, ej heller kravle.

Det er her det kan blive usundt, og når det sker finder jeg ro i mit sind ved at tegne.

Tegne de fineste mandalaer, for de udstråler ro og harmoni.

To ting som ikke er tilstede i mig selv lige nu, fordi de kræser i mit hoved.

De tre som alle har sider, som jeg har set eller endnu ikke har set.

Spændtheden er der og den vokser.

Heldigvis.

Skriv et svar

