Bekendelser

Han var mit misbrug.

Bekendelsen om mit menneskelige misbrug.

”Du er så fucking våd. Jesus. Jeg vil have dig, helt uden filter eller forbehold. ” og med de ord, begyndte han at kneppe mig igen og igen, alt i mens jeg græd mit hjerte ud.  Det var en følelsesmæssig eksplosion som blandede sig med mit livs vildeste orgasmer. Jeg husker tydeligt da han hev mit hår tilbage, kneppede min røv som var jeg et stykke legetøj for ham, alt i mens han små grinede for sig selv. Han grinede altid, når han så hvor meget modstand jeg gjorde, han var i sandheden en ægte sadist, som prioriterede sine egne behov først. Jeg havde en svaghed for hans meste mørke sider, de sider som selv jeg var små bange for, fordi de altid gik ud over mig. Han var vild med at misbruge min krop, han sagde tit at min krop var hans kokain, og for mig var han mit misbrug. Jeg forgudet hans pik, fordi når jeg forgudet den, belønnede han mig oftest med flere mænd, og jeg elskede det. Jeg elskede at forgude ham, fordi han var mit misbrug, mit skjulte misbrug.

Jeg var hans hemmelige kneppedukke, han var gift og jeg var villig. Han var mit flugtsted fra dagligdagen. Vores møder var intense, energierne sprang om ørerne på os, og når vi kyssede som to grådige teenagere opstod der vanvittig smuk musik omkring os. Han kunne forføre mig uden jeg selv lagde mærke til det, og før jeg vidste det stod jeg nøgen foran ham. Han kunne i sandheden få mig til føle mig, som den smukkeste gudinde når han forgudet mine krop med hans varme hænder, som fortalte at han aldrig havde hørt en finger i hans have. Når han havde hans hoved begravet mellem mine ben, lavede jeg historier om hans kone, hun var oftest med i mine fantasier. Han havde altid sin vielsesring på, han var ikke utro, men alligevel måtte hun ikke kende til mig, og jeg elskede at være den hemmelige kvinde. Forstå mig ret, de havde et åbent forhold, så jeg var ligeglad om jeg var hemmelig eller ej.

De vildeste eventyr havde jeg med ham, han var 20 år ældre end mig, mere erfaren og bestemt ikke bleg for at tage fat. Han gav mig den følelse som jeg elsker, følelsen af at være til for ham og hans behov. Men i virkeligheden var vi ikke sunde for hinanden, for når vi var sammen ventede vi begge på at bomben sprang, den sprang aldrig. Jeg hungrede efter ham og han hungrede efter mig, vi stoppede vores møder af den grund. Men da jeg mødte ham på Cafe Kræz  i Odense en lørdag nat midt i december, eksploderede det hele i mig og jeg tror også at det gjorde det i ham, for lige pludselig befandt vi os i haven ved klostret over for. Det var som juleaften, da han kneppede mig op af væggen i den bidende kulde, hans hånd som rev mit hår tilbage, så min nakke blev blottet og han kunne afmærke sig en sidste gang.  Da han var færdig kyssede han mig på panden og sagde de ord, vi begge havde ventet på ”Vi kan ikke det her. ” også gik han, og siden den nat i december har jeg ikke set ham.

Han var mit misbrug i den periode og jeg elskede det. Det er få mænd, som har skabt så stærke følelser i mig, det har aldrig handlet om kærlighed, men om vores perversiteter som fandt hinanden og voksede sammen.

Han dukkede op i mine drømme i nat, jeg havde glemt alt om ham, men så alligevel ikke, for overstående står så soleklart for mig alligevel. Jeg har en ild i mig for tiden, som jeg ikke har mærket længe. Jeg vågnede med en trang, til bare at være til, være en mands dukke, hvis ikke A’s så en andens indtil A igen er klar.

Han var mit misbrug og jeg var hans kokain. ”He loves me with every beat of his cocaine heart”

– Glitter.

Skriv et svar

