Alt muligt

Accept.

Det der med at være ny i BDSm miljøet, kan godt være rigtig svært og oftest kan det også være svært at finde hoved og hale i alle de usynlige og synlige regler der er. Jeg har længe tænkt på at jeg ville lave min egen guide, en guide som jeg selv godt kunne have haft brugt, da jeg første gang trådte ind i miljøet.

”Så, hvor starter man henne” tænker du. Hvis du giver mig lov til at tage dig i hånden, så skal du se.

Accept.
Det hele starter med at du skal acceptere dig selv og din seksuelle lyst, det kan være super svært det ved jeg. Men jeg ved også at uden din egen accept, kan det være endnu svære at agere i miljøet. Når du har accepteret at du fx er submissiv og gerne underkaster dig en kvinde eller mand, så har du taget det første skridt i den rigtige retning. Jeg har snakket med mange mænd som er submissive, de fortæller at det sværeste for dem, var at acceptere den underdanige følelse. De fortæller samtidig også, at det er et kæmpe tabu for dem, at de kan lide at blive domineret og ydmyget, for samfundet har altid sat manden øverst, som det stærke og maskuline individ. I min optik er den submissive mand et af de stærkeste og mest maskuline individer jeg har mødt.  Generelt er den submissive et selvstændigt individ, det kræver vilje og mod at underkaste sig en dominant kvinde eller mand.

Det jeg havde sværest ved da jeg var grøn i miljøet, var at jeg rigtig godt kunne lide smerte. Jeg tror vi alle er vokset op med, at mænd ikke må slå kvinder og omvendt. Jeg var flov over at jeg rent faktisk tændte på, at blive slået og gerne hårdt og meget. I langtid fornægtede jeg mig selv nydelsen smerten gav mig, fordi jeg følte mig unormal og mentalt syg, for hvordan kunne jeg tænde på smerte? Jeg mødte først accepten af mig selv, da jeg mødte mit første herskab bestående af to mænd, de lærte mig at det er okay at kunne lide smerte. Du kan læse mere om mit første møde med smerten lige her De første smæk  .  Også skulle man ellers tro, at jeg nu efter så mange år havde lært at accepteret mig selv og smerten, men sandheden er at jeg stadig kan blive usikker, for jeg kan ikke få nok smerte og så kan jeg komme til at tænke ”Er jeg mental rask? ” men selvfølgelig er jeg ikke det! Smerten er blot en del af min person.

Mit næstbedste råd til at acceptere dig selv og de følelser som dukker op i dit sind, er at finde en som du føler dig tryg ved, som kan vise dig vejen uden at skubbe dig i den retning vedkommende vil. Jeg lærte først at acceptere mig selv, da jeg var tryg ved mit herskab og de støttede mig. Jeg siger ikke at du ikke kan lære at acceptere dig selv, uden at have en legerelation, det er blot hvad min erfaring viser. Hvis du nu tænker, at du først vil acceptere dig selv fuldt inden du finder en legerelation, er der mange gode grupper på Facebook, hvor du kan søge råd, vejledning og stille alle de spørgsmål du kan komme i tanke om – der findes ingen dumme spørgsmål. Du er velkommen til at sende en mail til mig, så kan jeg tilføje dig til blandt andet min gruppe ”De submissive”, et fællesskab for submissive kvinder og mænd. Der findes selvfølgelige og grupper for dominante og switches – og en fælles gruppe for alle som hedder Ny i…. den er super god, for der er rigtig mange forskellige spørgsmål fra både dominante, submissive, nysgerrige, gamle, nye osv.

Nu gav jeg dig mit næstbedste råd, men mit allerbedste råd er tid – giv dig tid til at føle, mærke, tænke og snuse. Giv dig selv tid til at nyde din udvikling, alle følelserne både de gode, de forvirrende, de hårde og de triste. Det er din udvikling som er med til at acceptere dig selv som det stærke individ du er. Jeg vil ikke anbefale dig, at kaste dig hovedløst ud i mænd og kvinder, mest fordi jeg tit har set det fejle for andre, og jeg ønsker ikke at du skal få en negativ oplevelse fra begyndelsen af.

Så for at opsummere det hele:

Tag dig tid til at acceptere din nye side af dig selv, ånd alle de nye indtryk ind og udånd alle de negative fordomme der kan være. Tiden er i sandheden din bedsteven på din rejse.

Held og lykke og måske mødes vi ude i virkeligheden, hvem ved.

– Glitter.

One thought on “Accept.

Skriv et svar

