Ikke kategoriseret

Da jeg mistede A, til englene.

I stay to watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

It gives me time to stay

To watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

I wish by God you’d stay
Jeg fik at vide at A var død, han var faldet om midt på gulvet i vores fælles lejlighed. Hele min verden står stille, samtlige drømme vi har haft sammen styrter sammen, som klipper der styrter ned i havet. I bussen på vej hjem fra byen, møder jeg A’s to drenge, jeg krammer dem så hårdt, at jeg næsten knuser dem, fortæller dem at ”vi ses og at de altid kan kontakte mig, hvis der er noget galt.” det sidste jeg siger til dem, er at jeg elsker dem. Jeg står af og går op mod vores lejlighed, A er blevet kørt til obduktion på sygehuset. Jeg husker at jeg tænder vores computer, går på facebook for virkelig at få bekræftet at han er død – og det er han, alle dem der har skrevet på hans væg. Jeg falder grædende sammen på mine knæ, af mine lunger krafts skriger jeg mit hjerte ud i en hulkende tilstand, som ingen burde opleve. Hele min verden styrter sammen og jeg sender en gammel veninde en kær tanke, da hun i december måned, mistede sin kæreste ud af det blå.

Hele min verden styrtede sammen. Mit værste mareridt blev til virkelighed da jeg mistede A.

 

 

Også vågnede jeg op. Panisk, og grædende. Jeg græd stille, jeg var lettet over at A lå ved min side, sovende og levende. Det er til dato den mest virkelige drøm, jeg har haft og jeg var sikker på da jeg vågnede, at det ikke var en drøm – men det var det heldigvis. Der gik langtid før jeg kunne sove, jeg kunne mærke angsten sidde i mig, hvorfor ved jeg ikke, for det var blot en drøm.

One thought on “Da jeg mistede A, til englene.

Skriv et svar

