Ikke kategoriseret

I nat drømte jeg….

I nat drømte jeg at jeg at jeg åbnede vores forhold igen, men denne gang var det ikke for min skyld, men for hans. Jeg åbnede vores forhold, fordi jeg i drømmen ingen lyst til sex havde og derfor ville jeg have at han skulle finde en, som han kunne udfolde sig med. Det var ren tortur mod mig selv, at slippe ham løs på mark fyldt med eventyrlystne piger, som kun ventede på at blive nedlagt. Jeg drømte at de kunne give ham alt det jeg i virkeligheden gerne vil kunne give ham, men som jeg mentalt eller fysisk ikke er i stand til. Han fik stillet sin sult, sin lyst i dem og kom mættet hjem til en kæreste som inderst inde hadet det. Jeg kunne se hvordan han blomstrede op og blev en hel ny mand.  Jeg græd i drømmen, over at det var andre som sad knælende, ventende på ham og ikke mig. I drømmen åbnede jeg vores forhold, fordi jeg aldrig har ønsket at tage noget fra ham, som jeg så godt ved han mangler, submissiviteten. Jeg vågnede op fra drømmen, da jeg drømte at han kom hjem efter et besøg og jeg mistede ham mentalt, da han gik ud af døren igen.

Jeg vågnede op med en følelse af enormt tristhed, en rungende tom fornemmelse indeni. Min underbevidsthed taler og den taler højt og tydeligt.

I dag er jeg ked af det.
I dag er jeg trist på en helt ny måde fordi drømmen var så virkelig.
I dag er jeg er bange for at miste, fordi jeg ikke er i stand til, at udtrykke mig fysisk.
I dag føler jeg mig enormt lille og skrøbelig.
I dag er jeg usikker på mig selv, fordi drømmen var så virkelig.

I morgen bliver alt bedre.

Det er utroligt, hvor stort et indtryk en drøm kan gøre ved en. Jeg er opvokset med at drømme altid har en mening, hvad denne er, tror jeg måske jeg ved – om jeg vil indse det ved jeg ikke. Men en ting er sikkert, drømmen viste tydeligt at ingen skal fornægtes det de mangler.

3 thoughts on “I nat drømte jeg….

  1. Søde, drømme behøver ikke altid have en dybere betydning. Det kan også bare være tanker, man trykker sit sind med.
    Jeg kan sagtens følge dine tanker, følelser og forventninger.

    Jeg håber virkelig du snakker med ham om det, så I kan finde en læsning på det. For det er ikke kun dig, der skal finde løsninger, det skal I i fællesskab.
    kæmpe kram i din retning, håber snart vi ses ❤

    Like

Skriv et svar

