Bekendelser

Vil du ik’ nok pisse på mig? 

Pis på mig. Overhæld mig med dit indre.

Brug mig som var jeg en brugsgenstand.

Overhæld mig med din manddom.

Knep mig som var jeg din Lolita dukke uden puls.

Overhæld mig med dit pis.

Slå mig med al din kraft.

Jeg vil mærke at jeg er i live, hver gang spanskrøret rammer min hud.

Jeg vil efterlades øm, brugt, med sviende hud, mærker fra dig.

Jeg vil knækkes, så jeg skriger om nåde, til at du skal stoppe med at slå. Jeg vil slåes så hårdt, at jeg ryger afsted i subspace.

Jeg vil pisses på, så min hjerne bliver til grød.

Du skal pisse på mig, fordi jeg er din pige.

Jeg elsker når du pisser på mig efter du har brugt mig. Dét er i sandheden noget af det jeg nyder mest, fordi jeg elsker hvad det gør ved mig. 

One thought on “Vil du ik’ nok pisse på mig? 

Skriv et svar

