Bekendelser

Et sandt privilegium.

IMG_1411

Jeg beundre hans begær i hans mørke øjne, hver evig eneste gang han kvæler mig, imens han bruger mig. Men i går, var det anderledes, i går var det dybere, hans begær til mig var dybere, det var overloaded med kærlighed. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at vi ikke har haft en svær periode, i går blev vi smeltet sammen til to. Jeg mærkede hans kærlighed til mig, jo hårdere hans greb om min hals blev.

I går blev vores sjæle forbundet igennem rebene som snoede sig om mig krop. Jeg forsvandt ind i den verden, jeg så længe har skubbet væk. I går følte jeg hans sjæl igennem de reb han pakkede min krop ind i. I går mærkede jeg kærligheden bruse op indeni, kærligheden som jeg har haft svært ved at føle. I går åbnede der ser en revne i mig, en revne som er vejen til et helt menneske igen. I går blev min lyst vækket, min lyst til at være hans på alle planer igen. En lyst som har været pakket væk rigtig længe, en lyst som kunne have haft kostet mig ham.

I går forelskede jeg mig endnu en gang i ham, på et dybere plan, fordi han igennem hans reb vækkede mig til live igen.

I går da jeg gik i seng, følte jeg mig som verdens heldigste pige, fordi jeg hver eneste aften er så privilegeret, at kunne falde i søvn med den mand som jeg elsker så dybt.

2 thoughts on “Et sandt privilegium.

Skriv et svar

