Bekendelser

Et nyt kapitel.

IMG_2301

Det er snart en uge siden at jeg flyttede ind A’s og min lejlighed. Det har været en uge som har budt på mange indtryk og følelser. De første følelser viste sig da jeg sagde farvel til Elvis mit et og alt, jeg havde aldrig regnet med at det ville være så hårdt at sige farvel til en kat – men det er det. De næste følelser og indtryk kom, da vi havde slæbt alt mit skrammel op på 3 sal. Det var da jeg lå i sengen at virkeligheden slog mig i ansigtet – vi skal bo sammen, vi bor sammen nu. Jeg har kæmpet meget med tanken om at gå fra weekend kæreste til fuldtidskæreste, det kæmper jeg stadig med. Jeg kæmper forsat med min lyst til sex, en følelse som var gennemtrædende fredag og hele lørdagen.

Jeg brugte det meste af lørdagen på at føle mig uduelig og mindre attraktiv, efter en episode hvor to menneskers lyst ikke er ens. Jeg havde svært ved at stå op lørdag, jeg tror jeg havde svært ved at se A i øjnene, fordi han for mig virkede frustreret over at jeg igen havde sagt nej. Hans ord fredag aften om jeg overhovedet havde lyst til ham, gjorde også et eller andet ved mig, og det sidder forsat i kroppen. Selvfølgelig har jeg lyst til min egen kæreste, men det at rumme, skal også være tilstede, samt det at være i nuet skal også være til stede. Jeg kunne mærke at jeg lørdag havde svært ved at finde min plads i mig selv, i vores lejlighed og ved siden af ham. Jeg tænker for meget over det at kunne rumme, at det nogle gange bliver en hæmsko for mig.

Hæmskoen var midlertidigt væk søndag morgen, og efter halvanden times intens og ulækkert kæreste intim sex, var jeg 10 kg lettere på følelseskontoen og en øm mås rigere. Det er i sådan nogle situationer, hvor jeg tænker “Hvorfor gør jeg det til en hæmsko?” “Hvorfor prøver jeg ikke bare? Vi kan altid stoppe igen.” og  jeg er kommet frem til at selvom jeg savner at blive slået, så er det bare ikke det som er vigtigt pt. Jeg skal have styr på vores kæreste konto med ulækker kæreste intim sex, før jeg kan alt det andet.

Det hele skal nok komme, når jeg har kørt mig selv ind i rutinen som hverdagskæreste og som studerende på et nyt universitet i Århus.

Nu vil jeg nyde en alene aften i vores lille smukke hjem, og glæde mig til at fortælle A om min første dag på uni, når han vender hjem.

Pas på jer selv.

One thought on “Et nyt kapitel.

  1. Vil glæde mig så meget til at høre mere om det nye Kapitel 🙂 og hvor må der bare være mange ting som er nye! som lige skal falde på plads! men det bliver helt sikket godt når det gør 🙂

    Like

Skriv et svar

