Bekendelser · Ikke kategoriseret

Længsel efter bank.

Jeg kan begynde at mærke, at jeg længes efter hånden på ryggen. Hånden der fremkalder stofferne i kroppen, fornemmelsen af at være skæv. Jeg længes efter at mærke ømheden i huden, mærke at jeg er i live. Jeg længes efter at mærke grænsen, og suset når hånden følger mig ud over min egen grænse. Jeg længes efter at skrige af smerte, den rå, brutale smerte, hvor nåde ikke længere findes. Jeg længes efter at vride mig i smerte og fryd på én og samme tid. Jeg længes efter at mærke hver eneste blodåre i min krop dunke. Jeg længes efter at sidde på underlige måder de følgende dage efter, en god omgang kærlig tæv.

I dag. I dag er en dag, hvor jeg i mit zoombie humør, savner den brutale smerte. Jeg savner at blive slået så hårdt, at jeg automatisk tager et par skridt fremad. Jeg savner at skrige, skrige af smerte, skrige fordi det føles som at hver knogle i kroppen brækker. Jeg savner at blive presset ud over min egen grænse, helt derud hvor jeg går i panik over presset og forventningen til hvad jeg kan. Jeg savner at tigge om at hånden skal blive ved, men samtidig også bede om nåde til at den skal stoppe på én og samme tid. Jeg savner at mærke min krop, som giver under for smerten og knækker sammen.

Jeg vil knækkes. Jeg vil mærke at min krop bliver flået fra hinanden. Jeg vil bankes. Jeg vil ikke slås, men bankes hvor det føles som et mareridt, fordi mine grænser bliver flået fra hinanden. Jeg vil gribes når bankeriet er færdigt. Jeg vil bankes så hårdt, at jeg skriger af smerter, fordi jeg har ambivalente følelser omkring situationen. Jeg vil tages i at kunne lide det, fordi jeg nu engang er den jeg er. Jeg vil have at du stiller krav, til at jeg ikke må kunne lide det, for jeg vil gerne fejle på det punkt.
Jeg vil bankes så hårdt, at min krop til sidst giver efter, og jeg lulles ind i farvespillets flotte farver. Jeg vil vågne op midt på gulvet, med din hånd på min ryg, for igen at føre mig tilbage til virkeligheden.

Skriv et svar

