Bekendelser · Ikke kategoriseret

Året der gik – A

Perioden med A.

Det har været et år med ham, som har vendt op og ned på al ting, også alligevel ikke. Jeg stødte på A inde på scor, i min dybeste sorg periode jeg nogensinde har været i. Jeg måske jeg mødte A før min sorg periode, anyway, det var i min sorg periode jeg lærte ham at kende rigtigt.

Vi startede med at snakke om, noget så simpelt som kaffe inde på Scors chat. Kaffen udviklede sig senere hen, til at vi rent faktisk mødte til kaffe i Århus. Men inden kaffe mødet, var han en fast del i min sorg periode over J. Jeg introducerede ham for Lana Del Rey, og han oversatte hendes sange på smukkeste vis – noget jeg i starten fandt ganske kvalmende, fordi jeg slet ikke kunne rumme alle de ord. Jeg læste sjældent alle de ord han skrev, for hvordan skulle jeg kunne rumme dem, når jeg på daværende tidspunkt heller ikke kunne mig selv?

I slutningen af marts tog jeg toget til Århus, for at mødes med A til en kaffe. Jeg gik ind til det, med den tanke ”at så gik tiden da med det”, og jeg tænkte også at så fik mine tanker en pause fra J. Jeg blev mødt af en mand i jakkesæt og med to kaffe, jeg studsede lidt et øjeblik og tænkte mit. Dagen gik utrolig stærkt, og jeg fik set Århus fra byens smukkeste sider.
Tiden efter mødet i Århus gik, og vi snakkede frem og tilbage hvordan og hvorledes, om vi skulle tage skridtet videre til leg og spas.

Vi begyndte at lege helt uforpligtende, med meget små baby steps, meget små. Jeg havde i langtid J i tankerne, ikke et bevidst valg, men hans tilstedeværelse kunne jeg hele tiden mærke. Jeg husker første gang A slog på mig, nøj hvor havde jeg svært ved at rumme det – jeg både hadet det og kunne lide det. Og da jeg i sommers begyndte så småt at kunne give mig hen til mig, sagde min krop stop. Det var også der jeg blev klar over, at jeg måtte have J ind i mit liv igen – for jeg savnede min submissive side. Det var også i sommers at jeg erkendte på det tidspunkt, at jeg ikke kunne være submissiv over for to på engang. Alle disse tanker og følelser, førte til at A og jeg en dag i august, tog snakken om vi skulle gå ind i en åben relation. Jeg var på dette tidspunkt, klar til at stoppe relationen, hvis han ikke ville åbne den – dog ikke på bekostning af ham selv. A og jeg åbnede kort tid efter vores relationen, og herefter begyndte alt ting på magisk vis at blomstre for fuld flor.

Det er sjovt som magi kan opstå når man mindst venter det, ikke? Det er med glæde og smil, at jeg kan sige at A er min kæreste, og at jeg glæder mig til en hverdag med ham i vores lejlighed til februar.

Glædelig jul!

Kys Glitter.

2 thoughts on “Året der gik – A

  1. En som Dig! ❤ der giver så meget til andre! fortjener så meget at få det bedste! og det gør mig så glad at jeg ved du har fået det i din A. og rigtig glædelig jul til dig min yndlings og din A :*

    Like

Skriv et svar

