Bekendelser · Ikke kategoriseret

Året der gik – J.

Året der gik del.1

Perioden med J.

Det er ingen hemmelighed at meget af min blog, fra den blev oprettet har handlet om J. J har været en stor del af mit liv, nok større end jeg selv har haft regnet med. Jeg blev introduceret for J igennem min daværende legerelation, hvilket jeg den dag i dag er taknemmelig for. Tiden med J har både bragt gode oplevelser, og oplevelser som jeg inderst inde gerne ville have været foruden.

Vores relation på godt og ondt.

Vi startede i vinteren 2014, med et uforpligtende besøg, god mad og lange snakke om oplevelser. Inden jeg fik set mig om, hamrede mit submissive jeg afsted pga. ham. Han fik taget mig til nye højder, som jeg ikke vidste fandtes og inden jeg fik set mig om, kunne han gøre ting ved mig, som ingen andre har kunne. Jeg blev utrolig hurtigt opslugt i ham og vores relation – dette var uden jeg selv vidste hvor opslugt jeg i grunden var. Tiden gik og jo dybere vores relation blev, jo nemmere viste fortidens spøgelse sig også. Men meget kan fortrænges og jeg fortrængte alt den smerte, jeg havde i hjertet.

Jeg nødt når J slog til, piskede min ryg, så alle mine forløsninger kunne komme ud. Jeg elskede når han greb mig inden jeg ramte bunden, og han førte mig sikkert i land. Han udviklede mig som person og som submissiv – han gav mig værktøjerne og jeg løste opgaven selv. Jeg husker alle sommerfuglene i maven lige inden jeg stod af toget, jeg husker forventningen om at præstere det bedste, fordi jeg ville ham det bedste. Jeg husker følelsen når jeg knælede ved siden af ham, afventende og spændt – spændingen. Jeg husker da jeg allerførste gang så ham, han stod i sit jakkesæt og ventede på mig. Den første tanke der slog mig, var at han hvilede i sig selv, var i balance – to ting der altid har været et kæmpe plus.

Men. Alle relationer har et men, og det havde denne også. Mit spøgelse der sad fast i min sjæl, begyndte at blive overdøvende. Jeg begyndte at sub droppe voldsomt og jeg begyndte at blive mere eller mindre depressiv i de perioder. Jeg husker vores sidste lege session inden vores brud. Jeg brød sammen under legen, kunne ikke præstere for ham eller overskue smerten – han greb mig lige inden jeg ramte bunden. Hans ord er stadige tydelige fra den dag ”Jeg har dig. Jeg er lige her.” . Og der er ingen tvivl om, at han var der og han har været der lige siden.

Han stoppede vores relation, fordi jeg havde brug for at bearbejde mine oplevelser med mit genfærd. Jeg var vred, følte mig såret, havde inderligt lyst til at spænde ham fast og slå ham, fordi han stoppede vores relation. Jeg savnede ham forfærdeligt, savnede vores relation, savnede at mærke ham, savnede alt det han havde taget fra mig. I dag ved jeg, at han blot prøvede at beskytte mig – og det gjorde han.
Vi aftalte efter 6 måneder, at tage vores relation op igen, efter et par besøg som hver gang sendte mig hjem med længsel efter ham. Og kære læser, jeg lover dig at de 6 måneder var ventetiden værd. Alle 6 måneder, alle tårerne, alt den længsel var ventetiden værd.

Og jeg er inderligt glad for, at jeg stadig har ham i mit liv. Han er som jeg har skrevet før, guld værd. Men tiden vil også vise, at jeg i det nye år vil koncentrere mig mere om det kapitel der har optaget al min tid – A. Forsættelse følger. 

Julekys M.

One thought on “Året der gik – J.

Skriv et svar

