Ikke kategoriseret · Rejsen

Tiltrækningen.

Det er sjovt som nogle ting, kun bliver stærkere med tiden. Visse ting får en større betydning, meningen med tingene bliver tydeligere, budskabet i dem bliver meget mere tydeligt.

Jeg bemærker ikke at jeg går med hans mærke, en lille fin halskæde, den er blevet en del af mig og min hverdag – ligesom han er blevet en del af mig og min hverdag. Snart er han en fast del i min hverdag, snart flytter jeg ind i vores lejlighed, snart skal jeg dele min hverdag med den mand som startede med, at være en fast støtte i mit brud med

Jeg har normalt aldrig været til ”mærkning” af ens bund, men det begynder at give mere og mere mening. Min halskæde er min mærkning, at jeg er hans – hans ejendom. Og om lidt flytter jeg ind og jeg glæder mig til at kunne være hausfrau i vores lille hjem.

I september var jeg klar til at stoppe det vi havde, og nu kan jeg slet ikke forestille mig en verden uden ham. Det er sjovt, men også skræmmende at det lige pludselig er kommet så tæt på. Skræmmende på den gode måde, selvfølgelig.

4 thoughts on “Tiltrækningen.

Skriv et svar

