Aftentanker

Aften tanke 5.0 

Jeg følte mig lille i det sekund, hvor han krævede min krop imens de små sov. 

Jeg følte mig lille i det sekund, hvor jeg sagde nej og for første gang i vores tid, rent faktisk mente nej og ikke bare “nej” fordi jeg ville prøve grænser af. Men et nej med store fede streger under. Jeg følte mig lille, fordi jeg kender hans ret, men jeg kender også min grænse og lige pludselig blev min grænse vigtigere for mig end hans ret. 

Jeg lærte igår aftes at det er okay at sige nej, når der menes nej. 

One thought on “Aften tanke 5.0 

Skriv et svar

