Ikke kategoriseret

Aften tanke 4.0

There are no words to express the abyss between isolation and having one ally. It may be conceded to the mathematician that four is twice two. But two is not twice one; two is two thousand times one.

G.K. Chesterton

Jeg er forvirret. Lidt ligesom borderline. Det ene øjeblik er det hele fint, lyst og acceptabelt . Det andet øjeblik kan jeg ikke forholde mig til det, jeg kan ikke være i det.. 

Jeg har lyst til at trække stikket, trække alle mine ord tilbage, det har alligevel ikke givet mig selv noget godt, andet end tankemylder der ikke førte til noget godt. 

Men det er mig. Det er mig der dealer med ting fra fortiden, som jeg først nu er blevet klar over. Han var min første kæreste og han dystede to på en og samme tid, han levede et dobbelt liv. 

Nogle dage ville jeg ønske jeg forsat var i vanilje miljøet, der havde jeg aldrig de problemstillinger, panik tanker eller angsten for at træde ved siden af. 

Jeg er fyldt op med tanker. Jeg tror måske jeg er kommet til det sted i mit liv, hvor jeg er færdig med at please mig selv uden at skulle gå på kompromis med mig selv. 

One thought on “Aften tanke 4.0

Skriv et svar

