Billede dagbog

Et hyldest til alle de smukke mærker.

En hyldest til alle de smukke mærker, jeg igennem tiden har fået.
Det er ingen hemmelighed, at jeg altid har været utrolig stolt over de mærker jeg har fået. Jeg kan gå helt i selv sving over dem, og jeg tager gerne billeder fra jeg har fået et mærke til det er forsvundet igen.

Så lad mig tage dig kære læser, med ned af en sti fyldt med historier og følelser. Sæt dig godt til rette og find kaffen frem.

20 september 2014: 6 timer lang smerte session:

Min første seriøse smerte session, hovr stopord ikke var en mulighed. Jeg husker at jeg skreg af smerte,  husker at jeg prøvede at komme ud af hans håndjern, men man kan ikke vride sig ud af rigtige politi håndjern. Jeg kan stadig føle samtlige slag, smerten der bed sig fast i huden og den efterfølgende sviende smerte, hvordan jeg tiggede ham om at stoppe, men han forsatte som om han ikke hørte mig.
Jeg husker da han stoppede og lagde armene om mig, tog fat i mit hår og rev mig ud på hans badeværelse. Det kolde vand, hans forsøg på waterboarding som lykkedes perfekt, resultat – en krop der rystede og lysten til at sætte ild til sig selv.

Det var første gang min krop for alvor blevet farvet.

21 december 2014:

Disse mærker er begrebet af stolthed. Det var min daværende (nu nuværende) legerelation som lavede dem på mig. Dengang var vi Dominant og submissiv, jeg var ham dybt submissiv. Han var alt hvad jeg behøvede i mit bdsm liv. Jeg er stadig den dag i dag, dybt submissiv over for ham, men alle udvikler sig i forskellige retninger, og det samme gjorde jeg.

Disse mærker er lavet en kold december aften, hvor han pressede mig til det yderste. Det var denne aften, hvor jeg udviklede mig til den smukkeste submissive pige – han gjorde mig til den smukkeste. Jeg gik med hans mærker i lidt over en uge – en uge hvor jeg i virkeligheden bare gerne ville smide tøjet foran alle for at vise dem frem.
Jeg husker ømheden når jeg satte mig ned, og hans ord da jeg sendte ham et billede af dem en af de efterfølgende dage.

Billede 02-01-2015 12.09.03

12 februar 2015.

Jeg skrev tilbage i Februar et indlæg om disse mærker – de er ligesom overstående indbegrebet af stolthed.

Det var en opgave jeg fik af min daværende Dom (samme som på overstående billede), jeg husker at jeg var så skeptisk over at skulle påføre mig selv smerte – men det var fantastisk og grænseoverskridende. Jeg husker at jeg gjorde det for ham, fordi han ønskede at jeg skulle gøre det. Hans ønske, mit behov. Han blev stolt, meget stolt og jeg blev endnu mere submissiv over for ham efter udførelsen.. Det var desuden sidste gang jeg lavede opgave for ham, kort tid efter brød vi op – men 6 måneder senere startede vi op igen.

Billede 16-02-2015 17.23.01

6 juni 2015.

Billede 07-06-2015 19.43.55Billede 09-06-15 22.50.01

Nogle gange behøves det ikke vanvittig meget tekst til, for at beskrive et billede. Det var første gang min nye legerelation på det tidspunkt, foldede sin sadistiske side ud efter mange års dvale – det var ren nydelse at se. Jeps låret er resultatet af hans værk.

17 oktober 2015.

Billede 17-10-2015 15.05.22

Et mærke der betyder mere end de fleste andre mærker. Det er et mærke, der viser at jeg forlod mit eget fængsel efter flere års indespæring. Det er et mærke der betyder utrolig meget for mig, efter de overgreb jeg har været igennem – det kan du læse mere om her . Jeg er stolt og jeg er lykkelig over at det skete med den mest fantastiske mand.

____

Glitter.

2 thoughts on “Et hyldest til alle de smukke mærker.

  1. Sidder her i min Sofa på en stille søndag, og nyder en kop the og dine fine billeder. ❤ af nogle smukke mærker! der har hver deres lille fortælling. som er så hyggelig at sidde og læse lidt om 🙂 tak for fortælling.

    Like

Skriv et svar

