Alt muligt

Duften af mindet fra igår.

Billede 09-10-2015 19.27.52

Jeg sidder i min sofa med dæmpet lys, uden en kat der bestemt ikke gider mig lige nu og med lyden fra disney sjov, men jeg sidder i min sofa i hans tshirt som han gav mig, iført den fineste halskæde som han ligeledes også gav mig i går – to ting så han et eller andet sted stadig er ved mig trods afstanden.

Jeg har været i min egen lille verden i dag, en osteklokke om man vil. Jeg er en glad pige de her dage, med mere overskud end jeg længe har haft, et sind der ikke teer sig eller er fjollet og dumt. Jeg føler mig let selvom vægten viser et tal der bestemt ikke burde gøre mig let.

Jeg sidder i duften af hans parfume, jeg kan næsten mærke hans nærvær, men jeg ved det er ren indbildning, ønsketænkning. I går tog vi et stort skridt, et skridt der for alvor går fra leg til noget dyrebart og dybt. Jeg er spændt, nervøs, men ikke mindst så glæder jeg mig til endnu flere oplevelser med ham.

I går lå jeg nøgen på min seng med reb der dansede rundt om min krop, med en kat der konstant ville lege med de dansende reb. Det var nok første gang i langtid, hvor jeg ikke kunne holde min koncentration og ærligt, så tror jeg ingen ville kunne det med en kat i nærheden. Det var første gang i går, hvor jeg blev brugt og jeg kunne mærke hvordan min elskede kat blev stille og roligt traumatiseret over det han så. Det var ligeledes også første gang jeg, fik præstationsangst da jeg hørte min roomie komme hjem og gå rundt ude foran min dør, imens han tog hvad der var hans –min krop. Men ikke mindst, så var det også første gang i går at jeg i mit 23 årige lange liv, oplevede at få en vaginal orgasme, skede orgasme om du vil – det var intenst og jeg tror ærligtalt at jeg var lidt rundt på gulvet bagefter, den slår samtlige orgasmer jeg nogensinde har prøvet før.
I går var en aften hvor det var okay at grine, være fjollet og ikke kunne koncentrere sig under legen – giver min kat skylden.

Katte.

Aftenkys fra Glitter.

3 thoughts on “Duften af mindet fra igår.

Skriv et svar

