Bekendelser

Pis på en solskins lørdag.

”Han pressede sin pik op i min røv, lod mig vende mig til ham, før han bankede til og jeg røg mentalt i Bambi land. (..) Han pissede på mig i badet, efter han var kommet ud over mig.”

Jeg er på vej hjem fra en weekend, hvor grænser er blevet rykket, og et kærligt gensyn med de smukke reb.
Min hjerne er stadig grødet efter gårsdagens perversiteter, det er langtid siden jeg har været i Bambi land efter brug, i hvert fald efter dén slags brug. Det er fantastisk endelig at kunne være helt stede mentalt og ikke kun halvt, jeg oplevede en lykkerus jeg længe ikke har følt, nok fordi jeg følte mig indespærret af at være i et monogamt ”forhold”. Men nu er vi begge frie og jeg er lykkelig at kunne have det hele med to.

Men i går. I går rykkede jeg mig med flere meter, fordi tiden var til det. I går røg jeg for første gang i Bambi land, da han pressede sin pik op i mn røv, lod mig vende mig til ham, før han bankede til og jeg røg mentalt i Bambi land. I går nødt jeg for første gang i flere måneder anal sex, så jeg næsten kunne have haft tigget ham om at blive ved, men jeg tigger ikke. Jeg var lykkelig da jeg lå der på sengen med en sviende smerte og en hjerne der muligvis var mere grødet end rigtig grød. I min lykkerus blev jeg bedt om at gå ud på badeværelset, sætte mig i brusekabinen og vente med lukkede øjne. Nogle minutter senere mærkede jeg varmen, panikken begyndte langsomt at sprede sig, kontrolgenet ringede med samtlige alarmklokker, men blev overraskende hurtigt overhalet af flovheden over at mærke liderligheden. Flovheden der plantede sig i min hjerne, hvordan kan jeg blive liderlig af at blive pisset på? ”Pæne piger tænder ikke på sådan en form for ydmygelse” tænkte jeg imens han forsat pissede på mig, men pæne piger kan altså godt tænde på den slags, så jeg lod min krop blive fyldt op med gode stoffer og følelser, som blev siddende længe efter.
I går lærte jeg at elske anal sex, at jeg ville have haft tigget om mere og jeg fandt ud af at jeg måske er lidt mere pervers end jeg selv troede. For nogle måneder siden, skrev jeg i et forum på facebook ”At jeg godt kunne tænke mig at blive kneppet godt og grundigt analt, for derefter at blive pisset på.” det skete i går.

Glitter.

4 thoughts on “Pis på en solskins lørdag.

  1. Sødeste Glitter, hvor er det dejligt for dig! Genkender selv følelserne omkring analsex. Jeg elsker det nu og foretrækker det fsktisk fremfor vaginalt . Hvad angår urin, så har vi kun gjort det to gange. Og man føler sig så flov i øjeblikket, da liderligheden spreder sig. Hvor er jeg glad for, at jeg ikke er den eneste! 😉

    Liked by 1 person

Skriv et svar

