Aftentanker

Aften tanke.

Aften tanke 1.0

”Sub drop.

Det er ikke legen der har gjort mig ekstrem subby droppy i dag, det er alle de følelser der vælter rundt i mine systemer lige nu der er synderen. Mine systemer er overbelastet efter jeg så Ham, alle de følelser jeg har holdt dæmpet, er kommet op til overfladen igen og de er overvældende. Meget overvældende. Men jeg holder fast i mine mærker, jeg kan føle nærheden i dem, omsorgen, tanken da de blev lavet.

Jeg kan mærke at det tager til. I morgen er det værre, men jeg er forberedt. ”

2 thoughts on “Aften tanke.

Skriv et svar

