Rejsen

Helhed . 

Mindfucked dagen før, Sommerfugle i maven, nervøsiteten som steg jo tættere jeg kom på byen, lysten til at sidde foran ham som var alt overskyggende. 

Da jeg så ham på stationen, vidste jeg at det ikke længere var et ønske, men en realitet. 

Da jeg senere sad i hans sofa, afvendtende i mit sind og hørte hans ord “Hvis du afklæder dig, men beholder dit undertøj og sætter dig på puden med ryggen til, så kommer jeg om lidt.”.. Pulsen der steg, forventningen til hvad der skulle ske, spændingen, gensynet med min smukkeste side. 

Jeg kunne mærke ham bag mig, hans hænder der greb halsen, klemte til, ordene der forklarede spillereglerne, hjernen der slog fra, øjnene der fæstede sig til gulvet. “Rejs dig”, gensynet med væggen, afvendtende og spændt. 
Det føltes som om vi aldrig havde brudt op, hans slag kraft der skubbede mig op mod væggen, stemmen der guidede mig igennem min egen vejrtrækning, den rolighed han har, genspejlet sig i mig. 
Hans omsorg når smerten på ryggen blev for meget, han førte den igennem pisken ned til mig, til min smukkeste side. Han nærede min submissive side med hans ord, hans berøringer, hans tilstedeværelse. 

Jeg arbejdede med smerten for ham, fordi det er hvad jeg så længe har ønsket. 

Da jeg senere lå omtåget i min egen lykkerus i hans seng, omfavnet af de arme som for blot et halvt år siden, var det tryggeste sted, åbnede min smukkeste blomst sig op og sluttede sig til resten af mig igen. I det øjeblik følte jeg mig fri og lykkelig. 
Jeg er blevet hel igen på så mange planer, at jeg idag sidder med en mærket krop og et lykkeligt sind. Jeg er taknemlig for at muligheden var der, for at starte på en ny.

Eventyret er igen startet og jeg glæder mig til mange flere oplevelser med Ham.  

3 thoughts on “Helhed . 

Skriv et svar

