Bekendelser

Jeg kan godt dele. Bare ikke idag.

”Jeg kan godt dele”

En sætning der de sidste timer har snurret rundt i mit hoved. Jeg ser mig selv om et menneske der godt kan dele, jeg kan dele mange ting, min mad, min seng, mine veninder og mine partnere. I dag reb dropper jeg, efter jeg igår følte en connection imellem min rigger og jeg – en følelse jeg aldrig har mærket før. Han bragte mig ind i den smukkeste meditative følelse,  jeg mærkede friheden fylde min krop op med overskud og håb. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at der vil komme et drop dagen efter – og det gjorde der.

I dag kan jeg mærke at jeg har lyst til at have ham for mig selv, fordi  jeg mærkede hvad hans reb gjorde ved mig, hvad han gjorde ved mig. Jeg har ikke lyst til at dele i dag, i dag kan jeg mærke grådighedens ansigt, mærke at han ramte dybt.

Når jeg siger at jeg gerne deler, så er det ikke for at bilde mig selv ind at jeg godt kan dele. Nej, jeg kan sagtens dele og det kom bag på mig at jeg tager det sådan til mig. Jeg vil også deles, han vil deles, vi vil deles af flere – hver for sig. Min hjerne og mit sind er stadig påvirket af rebene og hvis du spørg mig om nogle dage, om jeg stadig kun vil have ham for mig selv, vil mit svar være nej – for jeg vil også deles og ingen skal gå uforløst rundt.

Mit dobbeltmoralske jeg viser sit ansigt, jeg skal deles snart og jeg kan ikke engang i dag være glad på andres vegne. Når jeg har været så langt inde i mit sind som jeg i går var, så ser jeg kun min verden og kun min – hvad andre ser er ligegyldigt.

Jeg skal bindes af ham, leges med af andre og sidde så fint foran mit Utopia, at jeg inderst inde ønsker at han finder sig en som har de samme følelser som jeg har for mit Utopia.

Min far lærte mig at hvis jeg ikke kan dele, så skal jeg holde nallerne for mig selv. (Han kunne allerede dengang, godt se at jeg ikke dur til at dele kage 😉 )

One thought on “Jeg kan godt dele. Bare ikke idag.

Skriv et svar

