Bekendelser

I weekenden.

Billede 26-06-15 20.48.48

I weekenden oplevede jeg en følelse af stolthed, af hengivelse og af lyst. Følelser jeg længe ikke har følt. Følelser der var så overvældende, at de efterfølgende sendte mig ned i et lille sub drop.

I weekenden oplevede jeg følelsen af stolthed, når jeg tog i mod Ham. Følelsen af stoltheden når jeg tog i mod Hans essens af manddom. Følelsen det bragte i mig når jeg glædeligt tog i mod. Stolthed.

I weekenden oplevede jeg følelsen af hengivelse, når han kærligt, men bestemt brugte min røv, hans ejendom. Følelsen af hengivelse blandet med et snert af underdanighed, brusede frem i mig, hver gang jeg mærkede Ham i mig. Han tog mig kærligt i hånden, viste mig vejen til det der de sidste par gange har luret i mig. Stoltheden over at jeg endelig kan løsne, min hengivelse som har været i kort snor, fordi jeg længe ikke har følt at jeg måtte føle.

I weekenden oplevede jeg en følelse af lyst, så stærk så den var overvældende. Jo mere Han leger med min røv, bruger den, udnytter den, træner den, jo større lyst får jeg til at slippe mit kontrolgen, og bare give mig hen og stole på at Han er god nok til at læse mig, se hvor min grænse går.

I weekenden åbnede jeg helt op for mit nye kapitel og for Ham.

Glitter.

5 thoughts on “I weekenden.

  1. det lyder bare til at have været en helt igennem fantastisk weekend! 🙂 det bliver sådan en glæde at læse!!! og hvor er det bare smukt! når man kan mærke hvor meget to mennesker kan give hinanden! og især når det er fra en Dom til sin bund ❤

    Liked by 1 person

  2. Jeg tror det er tid til at du stopper nu i mens legen er god og inden det ender galt sådan som det er gået med dine tidligere relationer

    Like

  3. Det er ikke et spørgsmål om det ender galt eller ej. Det er blot et spørgsmål om hvornår det ender galt. Så hellere hold nu imens legen er god så ikke du ender med, at få flere ar på sjælen end hvad du allerede har fået.

    Like

Skriv et svar

