Bekendelser

Hans smukkeste.

Jeg er landet i et tomt hus efter en weekend fyldt med liv, latter og lidenskab, forud venter nogle vilde arbejdsuger med ca. 50-55 timers arbejde hver uge. Min krop er øm, mit hoved er fyldt op, mit sind dropper allerede – tomheden er ved at indtræde i min krop, den klassiske tomhed der kommer efter en weekend som denne. Jeg havde lyst til at græde da jeg kom indenfor, duften af hans parfume hang stadig i luften, det var det der fik glasset til at flyde over og det som gjorde jeg var lidt af en tude Marie. Det har været en fantastisk weekend og jeg er i dag et år ældre og lidt mere glad end jeg var før weekenden.

Han er en fantastisk mand, og det er kun fantastiske mænd af hans slags der kan få mit sind til at droppe som det gør i dag. Han gør mig til det smukkeste, hans smukkeste og selvom jeg synes hans perfektionistiske jeg nogle gange kan være jordens mest irriterende ting, så er jeg glad for at jeg steg på toget til Århus den dag for langtid siden. Da jeg i morges lå på hans bryst, og lyttede til hans tunge vejrtrækning, smilede jeg lidt for mig selv og sluttede fred med fortiden. Jeg er i en begyndende smuk relation med en Mand, som jeg glæder mig til at opleve miljøet sammen med, udforske hver et hjørne af det miljø vi befinder os i.
Jeg er en glad pige i dag trods for et drop, som jeg tror bliver stort de næste par dage.

Glitter.

2 thoughts on “Hans smukkeste.

Skriv et svar

