Bekendelser

En helt almindelig pige.

 

I disse dage er jeg omringet af natur, smuk fynsk natur – jeg tror ikke det kan blive smukkere end det jeg ser hver morgen jeg står op. Den fynske natur er min legeplads, mit fristed, det sted jeg tager hen for at fordøje alle de indtryk der hver dag vælter ind i min krop, i mit sind. I disse dage er jeg fyldt op til briste punktet, fyldt op med indtryk, forventninger til mig selv, forventninger til fremtiden.

Jeg er ikke kun en pige der elsker smerte, jeg er også en studine, en datter, en søster, en veninde og en helt normal pige der har utrolig høje krav til sig selv. Når jeg som nu er hjemme ved mine forældre i Søren Ryge omgivelser, får jeg tid til at kigge indad – og det har jeg gjort.

Den seneste tid har budt på nedtur i min uddannelse, min praktik blev afbrudt og jeg bliver derfor senere færdig med min uddannelse – hvilket betyder at jeg skal betale de sidste 6 måneder af min kandidat selv. Jeg har måtte lave en game plan for mit studie, for hvordan jeg håndtere situationen bedst muligt – og helt ærligt, så er jeg en spade til planlægning. Mit planlæggergen gør også at jeg aldrig ville kunne være den dominante, jeg ville simpelthen rode rundt i de setups 😀

Jeg var i går inde på gymnasiet for at se min storebror bliver student, han er den eneste dreng ud af 5 børn, og han er dermed også den sidste student i familie. Jeg er stolt, jeg er en stolt lillesøster til en ung mand, som har kæmpet i 3 år for at få huen på, han klarede det flottere end hvad vi turde håbe på. Han viste i går at selvom et menneske er svært ordblind, er det ingen hindring at slæbe 10 og 12 taller hjem. Vi er modsætninger ham og jeg, jeg er stræberen, hende der er perfektionistisk med sit studie, hende der presser sig selv for hårdt og går kanten og lidt udover, han er ham der tager det som det kommer. Det er også derfor jeg allerede nu er i vildrede over, hvordan det skal kunne hænge sammen at jeg selv skal betale det sidste af min kandidat – det er altid godt at være forberedt i god tid.

Jeg sad i går med min familie uden for i Søren Ryge omgivelser, vi snakkede, fejrede min storebror. Jeg sad og fulgte med strømmen, studerede min far, mit et og alt, mit dyrebareste eje. Jeg er fars pige med alt hvad jeg er, det har jeg altid været. Han er min helt, også selvom vi sjældent snakker om de problemer jeg har, ord er ikke nødvendige for ham, han ved hvordan jeg har det. Jeg husker i sommers da jeg kom hjem, efter jeg har aborteret, det kram jeg fik, det var første gang i mange år at jeg havde fået et så varmt, kærlighedsfyldt kram fra ham – det var guld værd og mere til. Jeg har ikke brug for den danske kernefamilie, jeg har den familie jeg ønsker mig – en far, en bonusmor jeg ser som min rigtige mor, 2 helsøskende og 2 bonussøskende og en skovlfuld hunde.

Jeg er min bedstevenindes bedre halvdel, vi har kendt hinanden i 8 år snart. Hun er min lyse side, min bedre halvdel. Vi har drømme sammen, som sikkert først bliver udlevet når vi bliver gamle. Hun er min følgesvend i tykt og tyndt. Jeg er veninde med alt hvad jeg er, hvis hun siger a så siger jeg b, og jeg vil altid være der for hende. Det er i min verden en selvfølge at jeg kaster alt jeg har i hænderne, for at passe på hende hvis hun en dag får brug for det. Vi har lovet hinanden at blive gamle sammen, og når hun kigger på mig og siger det, så er jeg slet ikke i tvivl om at det passer.

______________

Hvorfor overstående? Fordi jeg en dag blev spurgt om jeg kun var masochist? Og nej selvfølgelig er jeg ikke det, min færden i BDSM miljøet er en brøkdel af den jeg er, jovist kunne jeg ikke undvære det, men det er alle mine ydre omgivelser, der har skabt hvem jeg er i dag. Jeg er faktisk bare en ganske almindelig pige på 22, som alle jer andre også har et almindeligt liv ved sien af SMil, setups og reb.

Glitter.

Skriv et svar

