Rejsen

Til dig min submissive blomst.

Kære Submissive Blomst.

Jeg ved at du lige nu kæmper, kæmper for at bearbejde dig selv mod de følelser du oplevede for et par dage siden. Du kæmper for at ligge bånd på dig selv, for ikke at miste det sidste. Jeg ved at du prøver alt det du kan, for at skjule dig, for ikke at reagere. Du reagere stadig på Ham, det er okay, du behøves ikke skamme dig over det. Jeg ved at du har været igennem samme proces før, jeg ved også at du dengang ikke reagerede lige så kraftigt som du har gjort de sidste 6 måneder. Men du behøves ikke være bange, bange for at reagere, du reagere fordi du stadig blomstre og selvom det ikke er hensigtsmæssigt så er det okay. Jeg ved at du føler at du ikke kan blomstre over for andre, efter det sidste halve år, og det er helt okay. Du behøves ikke blomstre for andre, det er okay hvis du ikke længere vil blomstre over for de andre sider eller for andre mænd. Det er okay at du besluttede dig i nat, til at blomsten har blomstret nok for andre mænd og at den ikke skal blomstre igen.

Jeg er glad for at du kære blomst, fandt frem til at du stadig føler trang til at blomstre over for Ham, dét kan du arbejde med, du kan arbejde med dig selv og din blomstring.

Jeg ved godt at hvis din blomstring slutter, at du ikke længere vil vise dig for andre – at han var den sidste du blomstrede for. Det har du gjort tydeligt siden bruddet, men jeg håber at du en dag om mange år igen blomstre op.
For med dig er jeg smukkest, og selvom jeg blomstre, så blomstre jeg smukkest med begge mine sider fremme. Men for nu får du lov til at blomstre færdig over for Ham.

Kære submissive blomst tak fordi du fandt dit smukke ansigt frem igen, tak fordi du turde springe ud igen.

Jeg håber du vil nyde din sidste blomstring, det har været en lang rejse for dig. Afslut den på bedste vis.

Jeg håber du vil nyde din dvale, i dit hi i mit hjerte.

Sov godt.

Glitter.

Skriv et svar

