Bekendelser

I sommers mødte jeg Ham.

Jeg var gravid i sommers.

I sommers mødte jeg en smuk Mand, en stærk, robust, kærlig og dedikeret Mand. En Mand som sparkede benene væk under mig, han var ham der tog mig igennem mit første smerte session, igennem 6 timer overlod jeg min tillid til ham, og han tog imod den med åbne arme. I sommers forelskede jeg mig i en Mand, som lærte mig at være kæresteagtig uden at være kæreste. Han lærte mig at kram, put og kys ikke føre til forhold. Jeg betragtede ham tit om morgenen, når han stadig lå og sov – betragtede hans muskuløse brystkasse med ar som fortalte historier fra hans kampsort, betragtede hans muskuløse arme med ar. Han er den mand sammen med J efter N, hvor jeg har følt mig som den tryggeste når jeg lå i hans store arme.

Han gav mig oplevelser på mange plan, som jeg længe kun havde drømt om. Jeg husker da jeg en formiddag var taget op til ham, hvor han filmede mig, hans ordre, hans autoritære udstråling når han stod der bag sengen og filmede, ordrene der kom efter hinanden. Jeg husker det hele så tydeligt. Jeg husker da jeg mødte ind på arbejde om aftenen, at han spurgte hvorfor mine mærker betyder så meget for mig, jeg husker at jeg svarede at jeg blev mærket af ham, som værende hans ejendom – han blev mundlam. Jeg husker han samme aften, introducerede mig for J, han ville have J med ind over vores leg – det kom han aldrig – vi blev en relation J og mig et halvt år senere.

Men vi glemte vores perverse side, vi glemte at pleje hinanden med billeder og fantasiser, jeg glemte at pleje ham med billeder af min nøgne krop. Så vi skiltes efter to måneder, og en måned senere stod jeg hjemme i hans stue blindfoldet og klar til mit livs første smerte session. Han havde et inderligt ønske om bare at slå, uden stopord og jeg havde et inderligt ønske om at blive slået så hårdt at jeg skreg – og jeg skreg af smerte og af nydelse. Han tog sig godt af mig efterfølgende, sushi i byen, biograf og to store arme der begravede sig i min krop da vi senere gik i seng.
Efter vores smertesession holdt vi kontakten i 2 måneder, vi snakkede om en vildere smerte session, men det blev kun til snak – han brød kontakten fordi jeg hjalp en dygtig Mand med en workshop i slagteknik. Det har siden hen lært mig, at jeg var submissiv over for ham, meget mere end jeg selv var klar over, det var derfor jeg ikke tog initiativet selv, til at sende billeder – jeg blev aldrig bedt om det, men han forventede det.

Men i sommers var jeg gravid, med hans barn. Jeg aborterede da jeg var næsten 3 måneder henne. Jeg fik aldrig valget til at vælge, og med respekt for Ham, havde jeg fravalgt barnet – men valget ville have været rart. Han ved ikke jeg var gravid, jeg fortalte ham det aldrig – det var ikke nødvendigt, det ville ikke ændre noget.

I sommers mødte jeg en Mand der siden hen har sat sine mærker i mig.

Jeg mødte Ham der åbnede flere døre i mig.

2 thoughts on “I sommers mødte jeg Ham.

Skriv et svar

