Bekendelser

Slå mig brutalt. Kærligt.

”Pain heightens every sense. More powerfully than any drug, it intensifies colors, sounds, sight, feelings. Pain is like a glass wall. It is impossible to climb it, but you must, and somehow you do. Then there is an explosion of brilliance and the world is more apparent in its complexity and beauty.

– Suzanne Massie.

Jeg savner smerten, så meget at det går ind og rammer mit hjerte. Smerten er det sted hvor jeg i langtid følte mig tryg, mit flugtsted, mit Utopia hvor intet kunne ramme mig andet end piskens kærlige berøring. Jeg har brugt smerten som terapi, som nydelse og som kærlighed, hver gang J slog følte jeg mig fri, hver gang pisken strejfede min ryg og mine forløsninger væltede ud, følte jeg mig fri. Smerten gjorde mig fri, fri for tanker, bekymringer og utryghed, fri for tanker om Nihil. Jeg flygtede ind i smertens kerne, ikke af min gode vilje, men fordi derinde vidste jeg hvor trygt det hele føltes, ingen kunne nå mig derinde. Hver gang pisken ramte, forsvandt jeg længere ind og til sidst lod jeg mig selv flyve ud i rummet.

Da min sidste relation sluttede, lovede jeg mig selv, at jeg ikke ville fokusere på smerten længere – jeg skulle finde noget andet. Smerten blev min rus, min tryghedsrus og den tog mig steder hen jeg elskede og stadig elsker, men til sidst blev smerten mit flugtsted og det var aldrig min hensigt. Jeg oplevede for 14 dage siden, kærligheden igen, da rebene snoede sig om min krop. Rebene gør noget for mig, som smerten ikke kan give mig lige nu, rebene giver mig en form for frihed som hjælper mig til at komme i mål med mig selv.

Men.

Jeg savner smerten helt forfærdeligt meget, savner den bidende smerte, den dybe smerte der går ind og rammer mine musklerne, den sviende smerte i ryggen og den brændende smerte – jeg savner det helt ind i hjertet. Jeg er masochist med alt hvad jeg er. Det eneste jeg ønsker lige nu, er at blive banket igennem, smadret godt og grundigt uden nogen form for dominans indover. Jeg vil slås så hårdt, at jeg går ud som et lys, jeg vil vågne op med en sort krop, jeg vil kærtegnes af pisken gentagende gange, mærke den kærtegne min krop som aldrig før. Jeg vil slås brutalt, uden hæmninger, lad mig skrige, slå til, lad mig beklage mig over hvor ondt det gør når pisken rammer min ryg, slå mig så hårdt. Jeg vil kun fordi jeg ved jeg har brug for det, fordi jeg er en painslut med en trang til smerte i sådan en grad, at jeg selv bliver bange for mine egne tanker.

Slå mig. Hårdt. Brutalt. Kærligt.

GM.

5 thoughts on “Slå mig brutalt. Kærligt.

  1. *smiler* Der er altid en mulighed mere, sådan er livet. Du kommer igen til at mærke smerten dybt inde i din kriop, det tvivler jeg ikke spor på

    Like

  2. Jeg ville med glæde slå dig hårdt brutalt og kærligt over din dejlige krop. Jeg ville nyde, at give dig alt den smerte du skulle have og bruge din dejlige unge krop. Virkelig nyde at gennem kneppe dig analt. Hvor ville jeg dog ønske du var min helt egen tøs.
    Hold kæft hvor ville jeg være en lykkelig mand hvis du var min tøs.

    Like

  3. Du skulle seriøst være min helt egen lille painslut. Piske din ryg rigtig godt og grundigt og gennembanke dine røvballer og bare lade dig beklage dig alt hvad du kan. Jeg bliver ved til jeg vurderer du har fået hvad du skulle have.

    Like

  4. Hvor ville jeg ønske dig, at jeg kunne hjælpe dig. Men du ville jo nok ikke rejse helt til Måløv 😦 Men jeg ville da med glæde komme til dig og give dig hvad du skulle have eller finde et sted i nærheden af dig hvor vi kunne være. Det ville være en stor tilfredsstillelse for mig, at give dig hvad skulle have. Men det skulle jo nødigt ende som med Nihil…

    Like

Skriv et svar

