Alt muligt

Let som en fjer.

Da han lavede en elegant bevægelse med rebene og min krop blev let som en fjer, følte jeg en frihed jeg længe ikke har følt. En frihed af befrielse fra min egen krop, en form for lykketilstand ramte mit sind, da jeg hang og svævede rundt som en sky – jeg følte mig fri da jeg hang deroppe og følte mig som den letteste i hele verden. Rebene der omfavnede mig, en form af forlængelse af hans hænder der arbejdede med rebene, som snoede sig om min krop og lod sig mærke som en beroligende hånd, hvor end på kroppen de sad.

Følelsen af rebene der snoede sig om mine arme, den bidende følelse hver gang jeg gik ned i hug, for at mærke hvor vægten lå i armene, den gik derind hvor der i langtid ikke har været noget at mærke. Jeg kunne mærke det hele løsnede sig lidt, en form for forløsning, der aldrig har vist sit smukke ansigt blussede lidt op, en form for ro skyllede ind over mit sind, og jeg følte at jeg var det tryggeste sted – hans rolige bevægelser, rebene der dansede om min krop og følelsen af letheden selvom jeg stod på gulvet. Den rolige trygge forløsning det gav, da jeg hang i luften, med armene flettet ind i bambusstangen, følelsen af frihed skyllede ind over mig.

Jeg mærkede i et splitsekund forløsningen i mine øjne, da han med svævende hurtige bevægelser, snoede rebene rundt om min krop. De lagde sig som en stram dyne om mit hjerte, derinde hvor alle mine forløsninger sidder. Hans bevægelser sendte mig ind i et trygt og svævende rum for en kort stund, et rum hvor jeg fulgte med hans bevægelser – jeg blev til en menneskelig marionetdukke. Det var en følelse af frihed som jeg tog i mod med åbent sind.

Og den frihed sidder stadig plantet i mig, følelsen af letheden og den beroligende stramme følelse rebene gav mig mærkes stadig i min hud.

GM.

3 thoughts on “Let som en fjer.

  1. Det lyder som en helt, magisk oplevelse du har haft… Noget dit sind og krop har haft brug for!!… 🙂 virkelig smukt beskrevet!! du får det helt til at ldse som et eventyr.. Som bare har været virkeligt!! 🙂

    Like

Skriv et svar

