Bekendelser

Side 1 – Fuck toy bekendelsen.

Mine sider er en række bekendelser, som skal vise jer læsere hvad jeg er, hvem jeg er og hvad jeg står for. Hvilke perverterede sider jeg har, som sjælendt ser lyset efterhånden.

Side 1 – Bekendelsen om lysten til gangbang og bukakke.

On many nights I have availed myself of these very gentlemen, in the adjoining room. Each time, I wondered if you might arrive and see me, as I took my pleasure, allowing their hands to explore my body. There is no part of me that has not been kissed and enjoyed. I opened myself in welcome, encouraging my suitors to bury themselves deep and hard, to obliterate all reserve and find the heart of me.”
-Mademoiselle Noire – The Gentlemen’s Club”

Jeg husker første gang jeg blev introduceret til konceptet gangbang, tanken om flere mænd der kastede sig frådende over en, det burde have skræmt mig, men jeg blev virkelig nysgerrig. Det er følelsen af de mange hænder på den kolde hud, varmen fra deres der møder min hud, gnisten der opstår i deres øjne, den hungrende lyst deres krop viser, lysten til at flå mig fra hinanden, der gør at jeg elsker det.

Følelsen jeg får må være den følelse byttet får, lige inden det bliver kastet ned til rovdyrene. Jeg føler mig som deres bytte, byttet de må gøre alt ved, bruge som de vil på hver deres perverterede måde. Det er følelsen af total overgivelse, følelsen af at være deres fuck toy, der gør at jeg stiller min krop til rådighed for deres sultne lyster og glædeligt tager imod. Jeg bliver deres personlige fuck toy og cum slut, og imens de grådigt kaster sig over mig, fylder hvert et hul ud på trods af manglende anal træning, studere jeg deres kropssprog og deres lyde. Deres kroppe der arbejder som maskiner, musklerne der spændes for hvert et stød, hænderne der strammer deres greb om hofterne når tempoet stiger, hænderne der presser mit hoved helt ned til roden, og lader det være der lidt indtil min hals slapper af og de derefter kan hals kneppe mig, vise mig hvad min mund og hals egentlig er skabt til.
Jeg glemmer tid og sted og lader mig føre med, lader dem vise vejen uden at stille spørgsmål. Smerten der kommer når den sidste skal til, stødene han kommer med for at markere sit territorium efter de andre mænd. Brølende hver mand kommer med, når han viser sin manddom og markere sit territorium med sperm, lader det ligge og stiller sig over til væggen og observere de andre. Alle øjnene der er på mig, når alle rovdyrene er færdige, de stirrende blikke der fortæller at jeg skal rydde op efter dem, og gør det glædeligt. Den salte smag, den klistrede konsistens, tungen og læberne der glædeligt rengøre min egen krop og deres. Fornemmelsen af at være deres fuck toy og cum slut, som fjerner alle sporene efter nogle timer i rovdyrenes klør, den er god, vild og varm.

Timerne efter hvor alt brænder i mig, siddende, liggende, stående. Billederne i hovedet, nøgne mænd, kommandoer ”lig dig!”, ”helt ned” ”Buk dig!” ”Ti’ stille!”, alt smelter sammen og jeg bliver igen ført tilbage til scenariet.

GM – en pige som savner at være en vikings  perverterede fuck toy og cum slut.

One thought on “Side 1 – Fuck toy bekendelsen.

Skriv et svar

