Rejsen

Gensynet Del 2.

Maven var fyldt med nervøsitet da jeg steg på toget i Kolding, fyldt med spænding, glæde og gensyn. Jeg var nervøs hele togturen, en nervøsitet der aldrig har været der før, ej heller første gang jeg skulle se ham. Idag var jeg nervøs, måske fordi det var to måneder siden eller fordi vi ikke havde set hinanden siden januar og vi stoppede vores relation i februar. Men nervøsiteten og de anspændte sommerfugle forsvandt hurtigt da jeg så ham, og det hele flød sammen.

Jeg var tilstede i nuet, en følelse jeg ikke har mærket længe. Det var en forløsning at få lov til at fortælle ham om overgrebene og sige at jeg var glad for at han havde stoppet os. Grunden til vi stoppede fyldte ikke samtalen, det var der ingen grund til, jeg fik sagt det jeg ville og jeg var en forløsning lettere.

Savnet kunne mærkes i starten, savnet som jeg har kunne mærke hele den sidste måned, savnet til legen, til relationen. Men savnet blev erstattet med en glad fornemmelse og en tanke om at jeg når jeg har fordøjet hele sidste måned, kan ligge det i gemme kassen. Jeg fik ikke blot oplevet en masse på de måneder, fundet min submissive blomst frem og fundet mit indre putte monster frem igen, nej jeg fik også en kær ven ud af det, som jeg stadig kan have det sjovt med. Jeg glæder mig til at præsentere ham for Barnaby snart, for hvem elsker ikke ham?

Gensynet med J var dejligt, og jeg kan mærke at min nulstilling af mig selv stadig er i gang og jeg nyder processen, se mig selv blive forvandlet for hver dag. Jeg bliver smukkere og smukkere og mit syn på mig selv ændres og bliver smukkere for hver dag.

Jeg bliver smukkere med smukke varme mennesker omkring mig.

GM – en pige der er fyldt op med glæde og med et kærkomment gensyn.

3 thoughts on “Gensynet Del 2.

  1. Det går fremad, det er smukt, min ven. Du holder hovedet koldt, og det er tydeligt at d ikke gør noget overilet.. Er stolt af dig!

    Like

  2. Sidder her med et dejligt smil på mine læber 🙂 hvor må det bare været dejligt at en relation, leg, kan føre til et godt venskab.. som også har kunne hjælpe dig til at nulstille og finde det smukke frem i dig.. som du selv elsker 🙂 er så glad på dine vejene mus 🙂

    Liked by 1 person

Skriv et svar

