Rejsen

Gensynet Del 1.

Da det hele sluttede tilbage i februar, aftalte vi at vi skulle mødes en dag ud i fremtiden, en lille måneds tid var vi enige om. I takt med at jeg fik nulstillet mig selv, og jeg igen genfandt mig forsvandt de stærke magnetiske submissive følelser, jeg har fået for J og hans dominante side. Jeg fandt ind til mig selv min kerne, med hjælp fra J uden han gjorde noget aktivt.  Og som skrevet tidligere i en anden blog, så er jeg ham evigt taknemlig for at han hjalp mig med at genfinde min submissive blomst og lod hende stå i fuldt flor. Dét vil jeg ham for altid være taknemlig for.

Nu er den lille måneds tid gået og jeg skal mødes med J på mandag, og jeg er spændt, nervøs og jeg glæder mig. Det er normalt for mig at vedlige holde kontakten til de relationer jeg har haft, for med de følelser der kommer på spil, kan det ikke undgås at vi kommer helt ind under huden på hinanden – og jeg må indrømme at jeg ikke kan forestille mig at være foruden en tidligere relation, bortset fra N. Jeg ser frem til at se ham, fortælle ham det hele uden for meget indpakning og bare få en afslutning på det. Jeg mangler afslutningen, den der gør at jeg lukker kapitlet ned og koncentrere mig om fremtiden.

Hele dagen på kontoret har mine tanker flakket rundt, rundt om gensynet med J og om jeg kan få fortalt det jeg gerne vil sige og om fremtiden.  Jeg var ikke specielt fokuseret til handleplansmødet, men jeg formåede alligevel at holde mine notater omkring de konkrete mål fri for noter om mine tanker.  Jeg kan mærke spændingen i kroppen, lysten der er tilbage og håbet om at min fremtid bliver bedre end den fortid jeg træder ud af mandag.

GM.

Jeg kan mærke mine tanker presser sig på, de er mange og de er af forskellige størrelser og dybder. De længes efter at komme ud, blevet fortalt, skrevet ned og hørt og læst af andre.

Skriv et svar

