Rejsen

Tak fordi du er dig.

Jeg har haft gjort mig mange tanker om jeg skulle poste følgende, for det var oprindeligt en måde at give slip over for den relation jeg var i. Noget jeg egentlig havde i sinde at sende til ham, men som jeg af en eller anden grund ikke tør – hvorfor ved jeg ikke. Men det gik op for mig, som da jeg skrev de sidste ord, hvor stolt og taknemlig jeg stadig er, både som de sidste submissive følelser sidder i kroppen, men også som menneske generelt. Det er sjælendt at jeg har et menneske, en ven, i mit liv som er kommet så tæt ind under huden på mig som den eneste, og som stadig efter endt relation ønsker at være en del af mit liv. Det er nok den primære grund til at jeg taknemlig. 

___________________________________

Hej Gamle.
En brevdue kunne ikke gøre det, denne gang.

Jeg har så mange tanker omkring det, det hele foregår oppe i mit hoved og jeg er et kontrolmenneske, der har brug for orden i sine kasser. Vores relation var kort, ikke længere end 5 måneder lang faktisk.  De 5 måneder virkede længere end blot 5 måneder, de virkede som et år, tiden fløj afsted og det samme gjorde mine fortids spøgelser. Jeg har på de måneder lært mere om mig selv end jeg har gjort de sidste par år, du fik mine øjne op for mig selv, for mit inderst jeg – min submissive side som har ligget gemt væk i lang tid før du fik en plads i mit liv. Du lærte mig at holde af hende, den submissive, ikke ved ord men ved at være den dominante mand du er, dét vil jeg dig altid være taknemlig for. Jeg var ikke i tvivl første gang jeg mødte dig, og gangene efter forstærkede blot hvad min intuition fortalte mig. Du gik langsomt frem, fordi du læste mig bedre end nogensinde før har gjort, jeg var en knækket sjæl da jeg mødte dig, men du vidste det før jeg selv vidste det. Og som møderne gik og det hele blev taget til det næste niveau, voksede min submissive kerne sig stor og smuk, jeg blomstrede og i julen stod jeg smukkere end jeg længe har gjort.

Jeg genvandt nydelsen for smerten, lærte at kontrollere min vejrtækning sammen med dig. Smerten forvandlede sig da den blev omfavnet af min submissive kerne. Jeg forvandlede mig da de gik sammen og blev en kerne, jeg følte mig på mange måder fuldendt og jeg lod mig blot flyde med. Følelsen var stærk og kraftig når jeg knælede foran dig, i de øjeblikke når jeg sad der var min krop elektrisk, hele mit sind var fyldt op med glæde, lykke og stolthed. Jeg var stolt, og det er en af de stærkeste følelser jeg har haft, stoltheden over at sidde der, hvor alt føles mest rigtigt. Du fik mig til at føle mig stolt, en følelse ingen har kunne skabe mig i siden jeg startede i miljøet. Jeg gav alt hvad jeg var til dig og du tog i mod det og mig med åbne arme, passede på mig da jeg faldt og jeg lod dig gribe mig. Da du greb mig den aften skete der noget, jeg ved ikke hvad der skete, men vi kom tættere på hinanden. Jeg var skrøbelig og jeg lod dig se direkte ind i mig, noget ingen andre har fået lov til før. Du kom helt ind hvor ingen har været i lang lang tid, og det er derfor det i disse dage er så svært at håndtere.

Men hvorom alting er, så er jeg dig taknemlig for at du satte bremsen i, også selvom jeg føler mig skyldig i at have sat en stopper for en relation der var begyndt at blomstre. Tak fordi tiden var rigtig og jeg mødte dig, du fik åbnet op for min smukkeste side og jeg er både glad og stolt på så mange måder over, at det var dig jeg gav den til. Tiden var ikke til en D/s relation, men at jeg kan få lov til at beholde dig i mit liv, det er ligeså godt, hvis ikke bedre.
Din ven M.

2 thoughts on “Tak fordi du er dig.

  1. Oftest er venskabet mere dyrebart end en intim relation. Det er i hvert fald mere langtidsholdbart. Venner er det dyrebareste, når de er rigtige. Jeg frydes over dine valg, det her er et af de bedste.

    Like

    1. Jeg er bare så utålmodig.. Utålmodig over at det punkt med at give slip, at det niver så meget i sjælen på mig. Når jeg inderst inde godt ved at det er det rigtige at gøre. Og nu er jeg ikke specielt tålmodigt anlagt. Ha ha.

      Like

Skriv et svar

