Alt muligt

Hvor blev respekten og plieen af?

De sidste par dage er jeg gået og blevet mere frustreret. Frustreret fordi jeg troede miljøet havde en forforståelse for at når en Dom/sub relation slutter, at begge parter eller måske blot den ene part, har brug for at komme sig inden der bliver taget hul på en ny relation. Men denne forforståelse som jeg gik og rendte rundt med, holder absolut ikke har jeg erfaret. De sidste 14 dage har jeg fået flere henvendelser fra Dominante mænd om et D/s forhold fordi jeg ser ”spændende ud” og kan holde til ”en del mere smerte end flertallet”, selvom jeg udførligt flere steder på min blog, scor.dk og fetlife.com har skrevet at jeg bestemt ikke er søgende pga. et endt Dom/sub relation.

Hvor er respekten og plien blevet af, den som jeg troede vi vægtede så højt i miljøet? Eller det er blot lidt over en håndfuld idiotiske mænd der har skrevet til mig, i håb om at jeg kaster mig ud i noget nyt ligeså snart en relation slutter? Jeg er de 9 gange (Jeps det er sket 9 gange) blevet gal, pige fornærmet og i starten kom jeg med en længere forklaring på hvorfor jeg afviste dem, nu får de bare et ”læs dog min profiltekst og har du glemt hvad god gammeldags respekt er?”. I princippet burde jeg bare lade være med at svare dem, men de trigger et eller andet ved mig, så jeg automatisk bliver provokeret af dem.

Det er mest respekten, den som de overhovedet ikke har, som irritere mig at de ikke viser. Respekten for både den Dom og for den sub som har brudt op. Alle ved at lige meget om en relation var kort eller lang, at det gør ondt og de fleste har brug for en periode uden en ny partner. De har med garanti selv været igennem det og derfor bliver jeg endnu mere frustreret over at de glemmer respekt delen. I min verden er det helt normalt at man lige ligger en føler ud, inden man springer til det punkt som hedder ”Skal du være min nye sub”, men den føler er åbenbart blevet sparet væk.

Nu sidder der nok nogen og tænker at jeg overreagere, og det er okay for vi reagere på hver vores måde. Nogen vil blot sige ja ja og så er det det, andre vil gøre som jeg og nogen vil kaste sig ud i en ny relation fordi så glemmer de den ubehagelige følelse i maven som opstår. Som person er jeg altid meget udad reagerende og efter min korte Dom/sub relation er slut, er jeg blevet endnu mere udad reagerende, især når det kommer til de her henvendelser – de får det af vide som det er, ingen fingre imellem og kortene bliver lagt på bordet med det samme.

Jeg er fra den gamle skole, hvor respekt og pli går hånd i hånd med hinanden. Hvor jeg efter en endt relation stadigvæk har ligeså meget respekt for mig selv og for den Dominante, som da jeg var i relationen. Ligeså har jeg det hvis jeg møder en der er i min situation, jeg kunne aldrig drømme om at spørger ind til vedkommende om han ville slå på mig, fordi jeg nu kan se at han er fri på markedet.

Så min konklusion må være, at enten er der få submissive med et overvældende stort masochist gen ellers er der mange Dominante der sidder med hovedet nede mellem deres ben og tilfredsstiller dem selv imens de skriver til tilfældige kvinder.

God lørdag 🙂

4 thoughts on “Hvor blev respekten og plieen af?

  1. Du er en ung, smuk, masochistisk submissiv pige.. du vil altid være jaget vildt i miljøet. Respekten går desværre ikke længere end det. Jeg har personligt været ude for at dominante mænd (endda en som min Dom kender personligt) har forsøgt at “stjæle” mig.. Der må være en ubalance et sted, der fordrer den opførsel. Men hvor er det godt, at du sørger for at gøre det der er bedst for dig. Du er en stærk pige 🙂

    Like

  2. Jeg er bare så enig i det subsoul skriver!! For det er lige sådan du er!!… Og jeg må sige jeg har det helt på samme måde som dig.. Jeg har tit snakket om hvor respekten er blevet af? Over for andre mennesker, for mig at se er det detsvære, gået hen og være okay at mænd må jage kvinder.. På alle måder… Personligt gør det ondt for mig at se, dels fordi at jeg tit oplever at nogle af jer giver op over for det.. Og det er der jo sådan set ikke noget at sige til… Plieen er der ikke meget af nej.. Det er som om mange doms, har glemt det smukke i at havde en sub.. Glemmer at passe på hende/ham.. At lytte til det der gør ondt inde i.. Og læse en subs kropssprog… For nok er vi jo til smerte og smæk!!! Men der ligger meget mere i det… Puha det blev lidt langt det her… Men jeg må sige at det er et rigtig godt indlæg og snak du har fået gang i her… Jeg håber den næste Dom forstå det smukke og unikke ved en sub som dig.. Du er en stærk pige, der holder fast i det du menner og står for!! Hold fast i det 🙂 ❤

    Like

  3. Du har én fordel ved at have fået alle disse “tilbud”; du har fået en liste over mænd, der i den grad mangler EMPATI og som derved ikke er værd at nærme sig. Netop i et Dom/sub-forhold er empatien (evnen til at sætte sig ind modpartens følelser) så væsentlig.
    De har åbenbart meldt sig ind i miljøet uden viden om, hvad netop dette miljø drejer sig om. De minder mig mere om den ondskabsfulde del af dominante/sadistiske individer, der også findes.
    Funktionelt kan de vel sammenlignes med pædofile, der tiltrækkes af foreninger/organisationer for børn.
    Dejligt, at du kan passe på dig selv.
    Kærligst,
    Domus

    Like

Skriv et svar

