Alt muligt

Længsel efter smerte.

Noget om smerte og længsel.

Det er snart 2 måneder siden sidste gang hvor jeg mærkede smerten.
Mærkede hvad den gør ved mig.
Den søde smerte som altid fylder mit sind op med forløsninger skridt for skridt.
Rejsen op til forløsningerne kan ikke beskrives med ord.
Fra de første tunge slag der går i musklen og som rammer den kolde hud og gør den modtagelig.
Til de lidt lettere slag som ganske let bider i huden når den er rød og varm.
For derefter at gå over til dem der efterlader huden sviende og øm.
De skiftene slag, rytmen der ændres, en hånd på ryggen.
De dybe vejrtrækninger der hjælper forløsningerne på vej.
Ordene der tæller ned til næste slag, på inderlåret, ryggen. På den tynde hud.
Pisken der rammer ryggen, den bidende smerte og tårerne der bliver udløst af smerten.
Den første forløsning kommer hurtigt, tårerne der triller ned af kinderne.
De næste slag som rammer ryggen er modbydelige, men jeg elsker dem alligevel.
Smerten der skaber flere forløsninger, stofferne i kroppen der pumper rundt.
Kernen der omslutter mig og gør alt tåget.
Ordene som forsvinder ud  i tågen, men som jeg stadig opfatter.
Jeg er høj. Høj på smerte og stoffer. Høj på nuet.
Smerten som sender mig afsted ud på en flyvetur.
Flyveturen som gør mig let og levende, men også skrøbelig.
Landingen har altid været perfekt.
Piloten der styrede har altid fået landingen til at være som den skulle være.
Landingen efter flyveturen, hvor alle stofferne stadig pumper rundt og stille aftager.
Følelsen af lykke er overvældende. Berusende.
Nuet hvor de smelter sammen efter leg. Befriende, to sjæle en tanke.
Og i sådan nogle situationer føler jeg mig som en heldig masochist med en god sadist bag mig.

Åh den længsel efter smerte er stor i disse dage. Min krop er ude af balancen og lysten til en sort krop vokser sig større og større for hver dag der går. Det er ligesom at sige til et overvægtigt barn ”Du må ikke spise slik imens du taber dig”, barnet gør det jo alligevel. Og jeg har ingen intention om at gå i flere måneder uden smerte.  Det vil være tortur af min egen krop og sind at nægte mig selv mine forløsninger, og det er aldrig vejen frem.

2 thoughts on “Længsel efter smerte.

  1. Det er pisse svært, men du er nødt til at holde fast.. Du må ikke falde i, og det gør du ikke, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at du ikke gør..

    Like

Skriv et svar

