Alt muligt

Når de forbindes.

”Det er en gave” tænkte jeg for nogle måneder siden, da jeg lå i sengen efter en leg. En gave af en dominant mand vil give mig lov til at vise ham min tillid. I min verden er det den største gave jeg kan få i det her miljø. En gave der ikke kan byttes for noget andet, det er dyrebart, smukt, værdifuldt og helt igennem fantastisk.

Sådan har jeg haft det siden jeg startede i miljøet. Det kan godt være at min submissive side er en gave for den Dom jeg er under vingerne på. Men at han vil vise sin dominante side til mig er ligeså værdifuldt. Jeg passer på ham, som han passer på mig, og sammen passer vi på hinanden det bedste vi har lært igennem årerne. Vi er mennesker der udvikler os sammen, og nogle gange bliver den ene nødt til at stoppe sin udvikling og tingene går i stå, men forbliver smukke og til sidst ender de som minder. Minder de har skabt sammen fordi de blev forbundet under deres leg. Minderne har de som noget positivt at tænke tilbage på, deres rejse sammen sluttede sammen og ikke hver for sig. De er forbundet på et plan på grund af de minder de fik, de er ikke forbundet som Dom sub længere, men minderne forbinder dem og den rejse de havde. De blev tætte i deres relation, de lærte hinanden at kende på et dybere plan. Og det er ikke Dom/sub relationen der er smuk, men forbindelsen mellem to mennesker der bliver forbundet på et dybere plan.

Jeg kan godt håndtere at jeg ikke er sub for en Dom længere, jovist føler jeg mig stadig rimelig submissiv over for ham og hans væsen, hans gave føler jeg stadig, men det er ikke det jeg hviler ved i dag. Det er forbindelsen der er blevet skabt imellem ham og jeg. De mange minder der kom på den korte tid.

Den forbindelse vi får skabt er en gave. En gave der er mere værdifuld end hvad du og jeg lige går og tror.

// Glitter.

3 thoughts on “Når de forbindes.

  1. Den gave du omtaler er den egentlige gave. Også i et D/s forhold. Det er at udleve det hele selv. At bære roller, separate identiteter er opslidende for alle og dermed i længden ikke berigende. Du er ikke “en sub”. Du er derimod submsisiv i hjertet og for den du betror dit hjerte.

    Der er så mange der bytter de to rundt. Etiketten og følelsen. Nogen gange er det decideret tragisk fordi de mærker suset men ikke sig selv.

    Like

Skriv et svar

