Bekendelser

Min bekendelse – overgreb i en D/s relation part 1. 

 Jeg husker da han lod mig ligge på siden efter han var færdig, med hans varme arm omkring mig. Da han spurgte hvorfor jeg græd efterfølgende og jeg ikke svarede, lagde han sin hånd om min hals og klemte til og spurgte igen, jeg svarede ikke men hulkede kun videre og han slap. 

Jeg husker de efterfølgende 3 gange da han tvang mig til at gøre ting jeg ikke havde lyst. Hans øjne der forvandlede sig til ondskab, stemmen der blev dybere og bestemt, hans mimik der trak sig sammen og alle musklerne i hans krop spændte op. Jeg husker da han en søndag morgen vendte mig om, bad mig om at ligge mig på knæ forover og bare tage imod, husker smerten, den brændende sviende smerte der bed da han tog mig analt med tvang. Jeg husker da han efterfølgende kysser min ene balle og går. Husker den tomme følelse  i kroppen, men også en submissiv side som kæmpede imod for ikke at knække over den mand hun var trofast mod. Hun kæmpede og hun spillet sit skuespil det bedste hun havde lært. 

Jeg husker da han ikke lyttede til mit nej, til mit stopord eller til mine grædende ord, at det gjorde ondt og han blot svarede at nogle gange skulle det gøre ondt for at var godt. Jeg kan stadig mærke ham, den måde han trængte op tør uden noget.. 

Han misbrugte mig på flere måder og jeg fortrængte det fordi jeg var så betaget af hans væsen. Som submissiv til en Dom vil jeg gå rigtig langt, og jeg overskrider gerne mine egne grænser, for at behage dem. Jeg tager også gerne imod al den smerte de har lyst til at påføre mig. Selv når det er den indvendige, jeg tager imod alt og jeg stiller sjælendt spørgsmål til deres handlinger.  Jeg har fortrængt det indtil for en lille uges tid siden. Og lige nu er det ved at ødelægge mig og når det først er ødelæggende for mig, ødelægger jeg automatisk den fantastiske relation jeg har fået. En relation jeg længe har haft ventet på, og som på så få måneder har givet mig mere end hvad jeg turde håbe på… 

 

BDSM verden og Dom/sub relationer er ikke altid guld og grønne skove. Der er de dystre sider ingen taler om, fordi det er noget der ikke skal tales om. Jeg talte aldrig om det, og da jeg endelig gjorde var det da N misbrugte min krop med et spanskrør, noget der den dag i dag har sat synlige ar på min krop. Jeg og mange andre submissive vil gå langt og længere end hvad godt er, for den Dom vi finder værdig til væres underkastelse. Det er ikke sundt det er jeg godt klar over, og vi står tit som skydeskive for vores egne latterlige høje krav. Den gang jeg var i Dom/sub relation med N fortrængte jeg at han misbrugte mig, at han ikke forstod hvad et nej var, men i dag er det ved at ødelægge mig. Jeg er glad for at jeg ikke længere fortrænger det, alle de smertefulde detaljer kan jeg stadig ikke huske, men helheden i det han gjorde står rimelig klart for mig. Fordi jeg er så submissiv som jeg er, har også gjort at jeg lige nu overvejer at trække mig og komme ovenpå igen uden for bdsm miljøet. Der er for mange negative minder som lige nu overskygger alle de mange positive minder jeg har fået igennem de 3 år. 

Når det virker for godt til at være sandt,  er det det nok også .

2 thoughts on “Min bekendelse – overgreb i en D/s relation part 1. 

  1. Meget velskrevet og dybt bevægende, rammer lige ind i sjælen.
    Sidder med en meget dårlig smag i munden over ham “N”, De 2 mest iøjnefaldende er han ikke giver den omsorg der er brug for efter legen. Det næste er manglende respekt for stopord.
    Det er på ingen måde din skyld, for i rusen, betagelsen, “forelskelsen”, kan man let være for overbærende, og vil måske hellere gå længere end man har lyst til for at behage. Fejlen ligger helt og holdent ved ham, da han ikke har lyttet og forstået hvem du er, hvad du indeholdte og hvor dyrbart et menneske han havde i sine hænder.

    Tak for læsningen og at du deler tanker, erfaringer og følelser, du rammer altid dybt inden i mig.

    Like

  2. Smukke sjæl.. Når man er submissiv, giver man sig selv, og er så frygtelig sårbar over for måden man bliver taget imod på. Vi lægger os i en Dom’s nåde.. når han så misbruger den magt, knuses vi indvendigt, fordi vi gav os så helt. Jeg føler med dig, og sender dig mine varmeste tanker.. og alle mine håb om, at du en dag finder dig selv, og manden der gør det det hele værd ❤

    Like

Skriv et svar

