Alt muligt

En dag i ildens, strømmens og magiens tegn.

Og i det øjeblik jeg fik gasmasken på, skete der et eller andet i mig. Mit kontrolgen hadet den med det samme, følelsen af ikke at kunne trække vejret ordentligt, jeg hadet det. Men mit sind derimod elskede den, elskede følelsen af bare at flyde med. Og da jeg sad på sybianen med gasmasken på, forsvandt jeg hen igen, og jeg nød hvert et øjeblik på den og med masken på, jeg var tryllebundet et kort øjeblik.

Jeg havde tøjkrise da jeg vågnede, tankerne fløj rundt i hovedet ”hvad skal jeg have på?” ”Skal jeg have stiletter på?” ”Hvad med mit undertøj? Selv siddende, hofteholder eller hvad?” ”Hvad skal jeg ankomme i?”. Jeg endte med at pakke en taske med undertøj, kjole og stiletter og drog afsted mod Smil Fyn med en spirende sommerfugl i maven.

Ankom til SMil’ flotte lokaler og faldt automatisk ind i den sindstiland de røde lokaler får mig i. Jeg blev taget imod af fotografen som skulle stå for dagens fotoshoot. Inde bag det sorte forhæng som delte indgangen og de flotte røde dystre lokaler, gemte resten af deltagerne sig. Jeg var spændt, nysgerrig på hvad dagen ville bringe og hvad resultatet ville blive. Inden jeg fik set mig om stod jeg på det røde tæppe nede bagerst i lokalet, med den flotteste strøm kugle på armen. Jeg ved ikke hvad jeg havde forestillet mig ang. Strømmen, men i hvert fald ikke at det var en kugle der kunne laver gnister. Vi lavede test billeder på armen, på brysterne og skulderen. Varmen og de små gnister der forplantede sig i min hud, fik mig over i den tilstand hvor jeg lukker alt ude og bare forsvinder ind, det var rart. Hvert fiber i min krop registrerede strømmen når han skruede op for volumen, mærkede hvordan det hele forplantede sig det magiske sted og lavede min nervøsitet om til en mindre liderlighed. At folk kiggede på, at jeg stod der blottet og overraskende nok kunne nyde strømmen i det omfang kom bag på mig, men jeg nød det i fulde drag.

Fireplay..  Noget der vækker en speciel følelse i mig, det gør et eller andet ved mig. Og det gjorde det også i går. Ilden kom aldrig i kontakt med min hud som den gjorde første gang, men følelsen af at kunne mærke varmen direkte ved siden af min krop var fantastisk. Jeg forsvandt ind i mit eget lille univers da jeg lå på ryggen, og mærkede ilden direkte over mig. Mærkede hvordan varmen omfavnede min krop, hvordan varmen forplantede sig i mig, forvandlede sig til lyst og nysgerrighed for til sidst at efterlade mig med en lyst til mere. Jeg var vild med det, vild med at kunne mærke ilden helt inde ved mit bryst, mærke hvordan flammen prikkede til min hud, hvordan den legede med mit sind. Jeg var betaget.

Sybian og gasmaske. Jeg har altid været fascineret af sybian maskiner, den der følelse af bare at skulle tage imod. Og jeg var da bestemt også fan første gang jeg prøvede en, trods for den magteløshed den efterlod mig med. Så da fotografen spurgte om jeg ville ligge krop til den, sagde jeg ja. Det var dog uden tilbehør, men jeg blev pyntet med en gasmaske. Og i det øjeblik jeg fik gasmasken på, skete der et eller andet i mig. Mit kontrolgen hadet den med det samme, følelsen af ikke at kunne trække vejret ordentligt, jeg hadet det. Men mit sind derimod elskede den, elskede følelsen af bare at flyde med. Og da jeg sad på sybianen med gasmasken på, forsvandt jeg hen igen, og jeg nød hvert et øjeblik på den og med masken på, jeg var tryllebundet et kort øjeblik. Ærligt så efterlod sybianen mig hungrende, og jeg var nok ulidelig at være sammen med senere, hvis I spørger mine stakkels veninder, der måtte tilbringe en aften i mit selskab.

Det var en fantastisk dag og jeg glæder mig til at billederne, både dem der er redigeret og de helt neutrale. Jeg havde en fest, min egen lille liderlige fest ha ha.

Men jeg blev bekræftet i hvor jeg høre hjemme og hvem jeg høre hjemme ved. Da han lagde sin arm om min hals og klemte lidt til og plantede en hånd i min nakke blev jeg faktisk en smule irriteret, selvom der intet var i det, det var til fordel for billederne.  Men det bekræftede mig blot i hos hvem jeg hører hjemme ved. Jeg har aldrig været mere sikker end jeg er nu.

2 thoughts on “En dag i ildens, strømmens og magiens tegn.

  1. Tilbage hvor du hører til. Det er kun godt. Bliv på stien, og giv ham det, han vil have, så har du ham hvor du vil have ham

    Like

  2. Hvor er det Smukt!!! Hvor er du Sej!! Hvor er du Dygtig!! sikke da en rejse du gang på gang tager os med på søde ❤ det er bare så fantastisk 🙂 det er så fedt du kaster dig ud i nye ting… og lader dig give hen… at du kan nyde og finde det helt rigtige for dig… er stolt over at havde sådan en sej subveninde!!! mange kram til dig fra møgungen ❤ 🙂

    Like

Skriv et svar

