Alt muligt

Lykke og stolthed.

Some bruises you wear like badges of honour” – Paul Murray.

Billede 12-02-15 19.35.57

Og i det øjeblik mærkede jeg glæden sprede sig i kroppen, hvert et fiber blev fyldt ud med glæde og en smule lykke. Jeg sad med resultatet af 2½ times opgaveløsning, jeg overvandt min grænse for at påføre mig selv smerte, fordi han ønskede at jeg skulle gøre det og fordi jeg gerne vil præstere mit allerbedste for ham.

I det øjeblik det sidste slag havde ramt og billedet var taget, rullede min forløsning ind over mig. Jeg ved ikke om det var fordi jeg havde anstrengt mig, prøvet på at håndtere den smerte jeg påførte mig selv eller om det var noget helt tredje. Men jeg ved at det var en forløsning jeg havde ventet længe på, den var kraftig og den var rar, mine tårer var salte og jeg nød hvert evig eneste lille hulk der kom fra mig. Det var den smerte forløsning jeg havde manglet i så langtid.

3 thoughts on “Lykke og stolthed.

Skriv et svar

