Alt muligt

Anal play? Are you fucking kidding me? Oh well.

Opgaveløsning. Jeg elsker at få dem, elsker at præstere det allerbedst jeg har lært, at gøre det til perfektion. I går aftes kl.22 fik jeg min første opgave, anal play. Jeg har aldrig været begejstret for anal generelt, følelsen af det og det faktum at måsen ikke er et særligt ren sted, gør at jeg aldrig har elsket det. Men den mentale følelse, det er den bedste – følelsen af at være underlagt magten, både den mentale og fysiske. Følelsen af at være en brugsgenstand er noget af det bedste.

Men ikke alt er fantastisk ved opgaver. Jeg er et kontrol menneske med et stort kontrol gen, så selvfølgelig gik jeg i panik indvendigt og alle mine alarm klokker begyndte at ringe. Mine tanker fløj afsted da jeg læste de to første ord ”Anal play.” så læste jeg lidt videre ”at du med begge hænder strækker din åbning op med fingrene” og jeg panikkede først helt da jeg læste ”Udfordringen består i, at du skal kunne få mindst fire fingre op i dig selv.”. Rent ud sagt så gik jeg i panik og jeg kunne ikke sove før kl.24, mine tanker byggede de vildeste historier omkring hans ord og opgaven. Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget selvfølgelig. Jeg har hele dagen på kontoret gået og tænkt over denne her opgave, mærket hvad den har gjort ved mit sind. Min sub elsker det, elsker at skulle præstere og vise hvad hun er til for. Jeg som et helt menneske, elsker følelsen af at være en brugsgenstand – anal er beskidt og det frembringer de vildeste følelser i mig.

Jeg kom hjem og med lidt vejledning fra en nær ven, kastede jeg mig ud i det, selvfølgelig med Lana Del Rey i baggrunden. Tog mig tid til at slappe af, huskede at trække vejret dybt og kontrolleret, lod mig selv føle. Den varme følelse af min plug oppe, den varme olie og den intense følelsen i kroppen smeltede sammen, og jeg forsvandt ind i mit eget lille univers. Lod mig selv rive med og inden jeg fik set mig om havde jeg guidet 3 fingre helt op. Med en følelse af skjult stolthed af at have kunne få 3 fingre op, og en mindre skuffelse over at jeg ikke kunne fuldføre opgaven, sendte jeg mine billeder afsted.  Og da beskeden kom ind turde jeg nærmest ikke kigge den, ha ha. Jeg slugte hvert et ord og min skuffelse over ikke at have præsteret helt forsvandt  – ”Du imponerer mig med din stædighed og vilje til at præstere for mig”.

”Det giver mig lyst til at lade dig vise mere”  og jeg har lyst til at vise mere, alt det jeg overhovedet kan.

Skriv et svar

