Bekendelser

Ventetid.

Jeg venter med alt jeg har. Med mine inderste følelser, mit submissive gen. Det er ikke nemt, intet ved det her er nemt. Men der er heller aldrig en der har sagt at det skulle være nemt, at være submissiv. Mit ønske til at underkaste mig fuldt ud og mere til, vokser for hver dag der går. Trangen til at sidde knælende foran ham er blevet større. Min lyst til at udfolde mig selv mere end nogensinde er vokset sig stor og smuk. I går sagde jeg ordet Dom højt, blandt en masse andre. Jeg blev flov og mit indre begyndte at panikke. En submissiv pige skal knæle inden, spørge den Dominante om den submissive må få æren af at blive hans submissive pige. Og i det øjeblik, gik det op for mig hvor meget submissiv jeg er blevet, siden jeg mødte ham. Jeg kan ikke styre det, kontrollere det eller håndtere det og jeg vil heller ikke prøve på det. Tiden har revet benene væk under mig og for engangsskyld så nyder jeg det.

At vente alene, knælende eller stående med ryggen til er ligegyldigt, så længe jeg kan mærke at jeg blomstre.

Men jeg længes efter en optur efter sidste gang, og ærligt så er ventetiden modbydelig, uvisheden om at der kommer til at gå uger inden – jeg kan ikke holde det ud, det gør ondt og jeg bliver irriteret.
Men det vigtigste er at min submissive side, bliver siddende knælende og ventende med lys i øjnene.

3 thoughts on “Ventetid.

  1. Uger? Forhåbentlig ikke for mange og hele tiden. Pas på ikke at sulte dig selv. Anoreksi er ikke godt for hverken krop eller sjæl.

    Pas på dig.

    Like

  2. Udfordret på både tid og stolthed. Du kan godt, det er jeg ikke i tvivl om. tænk på det gode, der er på vej, det gør det lidt nemmere, og styrker din tålmodighed

    Like

Skriv et svar

