Spanskrøret

Spanskrøret kapitel 1.

Da jeg red fortalte min dressur underviser mig, efter min hest havde smidt mig af, at jeg skulle op på hesten igen, for at få en god oplevelse. Det må være det samme med spanskrøret.
Da jeg red fortalte min dressur underviser mig, efter min hest havde smidt mig af, at jeg skulle op på hesten igen, for at få en god oplevelse. Det må være det samme med spanskrøret.

Et nyt kapitel åbnede sig da jeg åbnede pakken og så det lille rør der lå i den. Ja vist begyndte mit hjerte at slå hurtigere, min puls steg gevaldigt og hænderne blev svedige og klamme. Jeg stod lidt med det i hænderne, lod fingrene glide hen over den glatte overflade. Efter lidt tid pakkede jeg det væk igen, ingen grund til at overdrive i starten tænkte jeg, da de første tanker pressede på om hændelsen med det sidst.

Nu har jeg taget hul på kapitlet og jeg kan mærke at jeg ser frem til at komme længere med processen – og måske til sidst ende med at tude mærke det på huden og måske helt kunne lide smerten fra den

Skriv et svar

