Alt muligt

Bid mig.

a42eeede017f2458a10e80e26809732e

Jeg husker første gang mit første Herskab satte tænderne i mig, jeg stivnede i sengen, kæmpede imod og mærkede hurtigt at hans bid blev hårdere, før jeg vidste det havde min krop givet efter og jeg lå stille med helt blottet hals. Jeg lå bare, mærkede hans bid i min nakke, mærkede hvordan han nød magten over mig, følte hans inderste i hans bid. Næste dag vågnede jeg op med 4 fulde tandsæt i mig, jeg smilte.

Og lige siden dengang har jeg været forelsket i bid, følelsen af den totale underkastelse, lysten til at blotte min hals og lade ham komme til. Mærke tænderne i huden, føle hans lyst til at markere sit område. Og jeg nyder at underkaste mig magten, når tænderne borer sig ned i min nakke, imens en fast hånd holder stramt om mit hår. Det er næsten ligeså godt som smerte.

I need the biting, the pain, his firm hands around my neck and my submission.

2 thoughts on “Bid mig.

  1. Der er mange små ting, der trigger 🙂 Jeg har en passion for hendes stemme når jeg bruger hendes bryster.. Det er den smukkeste lyd..

    Like

Skriv et svar

