Bekendelser

Lysten til underkastelse.

“Even your orgasms are mine.”

“If you choose to wear this, you’ll be marked as mine. Mine to do with as I wish. You will obey me and never question what I tell you to do.”

“I will have you do things you never thought possible, but I can also bring you a pleasure you never imagined.”

The submissive by Tara Sue Me.

Jeg var opslugt fra start til slut, slugte bogen på ingentid. Jeg følte hendes inderste imens, hendes submissive kerne – lidt ligesom historien om O, hende følte jeg også og hendes lyst til at underkaste sig, give sig til en anden.

Og da jeg havde læst sidste linje i The submissive, gik det op for mig hvor dybt det ligger i mig, i min sjæl, at underkaste mig til den rette. Noget jeg har benægtet for mig selv siden N. Så jeg græd, og jeg græd. Forløsningerne væltede ud, jeg følte mig fri i et kort øjeblik – det var rart, så jeg smilte for mig selv.

4 thoughts on “Lysten til underkastelse.

  1. At anerkende sig selv for hvem man er, er det vigtigste i verden. Jeg håber at det øjeblik bliver til flere, og med tiden til altid ❤ (og jeg er bare nødt til at læse den bog, lyder fantastisk!) 😀

    Like

Skriv et svar

