Bekendelser

Det vigtige spørgsmål.

“I feel his intent, his total focus into this moment. He is aiming to reach the centre of my soul. And he will beat me until my soul surrenders and accepts him as her master”
– Senta Holland.

Det snurre i min mave, nervøsiteten stiger, spændingen er ved at overtage frustrationen over manglende forløsninger på flere plan. Jeg prøvede at sige de 5 ord højt i nat, men de kunne ikke komme ud over mine læber, så jeg mimede dem. 5 ord med så stor en betydning. Jeg glæder mig til at se ham i øjnene imens, eller skal jeg slå blikket ned imens jeg siger dem? Måske sætte mig på knæ for ham også sige dem?

Søndag.. Jeg glæder mig.

11 thoughts on “Det vigtige spørgsmål.

  1. åååh det bliver bare så spænende… kan godt forstå det snurre i maven nu!!!….. og nervøsiteten stiger ;)…. håber du kan få de 5 ord ud over læberne… ved hvor svært det kan være… 🙂

    Like

  2. Uhh hvor er det spændende! 😀 jeg er sikker på at du mærker hvordan det er rigtigt at få dem sagt i øjeblikket 😀

    Glæder mig til at høre fortsættelsen :*

    Like

Skriv et svar

