Bekendelser

Når de dyriske lyster slår en Jura Forelæsning.

Jeg sidder til Jura forelæsning og i princippet burde jeg høre efter, for min lektor gennemgår retssikkerhedsloven §4, som er relativ vigtig for min kommende praktik i det private, men hvordan kan jeg det når mine tanker flyver rundt? Det er ikke en hemmelighed at jeg i dette øjeblik er ret fraværende, og jeg tror også at min læsegruppe kan fornemme det på mig. Lektor Henriks ord svæver ligesom bare forbi mig, uden at jeg opfanger dem som jeg burde.

Jeg tænker på varme baller, et fast tag i mit hår, negle der bliver presset ned i min ryg imens de langsomt bliver ført ned over min lænd. Varmen i mine kinder der spreder sig, spændingen i at prøve at se på ham uden at han opdager det og hvis han gør hvad konsekvensen så bliver. Tanker om den frustration jeg kan begynde at mærke i kroppen, det er for langtid siden jeg sidst er blevet brugt, jeg savner at føle mig brugt, følelsen af at have været en brugsgenstand savner jeg. Jeg savner smerten, den brændende og sviende smerte, smerten der ikke er til at holde ud, en krop der vrider sig både af smerte og af lyst, som ender ud i en forløsning skabt af disse.

Ind imellem bliver mine tanker afbrudt af min lektors snak præsenteres konklusioner og anbefalinger, som vi vurderer, vil være hensigtsmæssige, såfremt implementeringen af retssikkerhedslovens § 4 ønskes styrket.” , men som igen forsvinder ind i min egen lille saglige verden fyldt med lyst, begær, mørke, smerte, liderlighed, og lidt mere lyst. Det er ingen hemmelighed at jeg de sidste mange forelæsninger ikke har fulgt med som jeg burde, mine tanker er forplantet i en verden af lyst. Måske det er den manglende søvn der gør, at mine dyriske lyster er kommet op igen, måske det blot er den indvirkning alt det her med min submissive side har på mig.

Mine tanker svæver hen på den sidste tid, de kriser der er i mit liv lige nu, min submissive side har reddet mig på det sidste. Den har passet ekstra godt på sig selv, ladet mig føle og giver mig plads til at være mig. Jeg ved ikke hvordan jeg ville have håndteret den sidste tid uden den, men jeg er glad for at den er her. Og alle de søde søde personer, som har været der – i er mine engle uden tvivl i alt det her. Jeg skatter jer højt på min helt egen måde.

Igen bliver mine tanker brudt af min læsegruppe der alle sidder med hovedet ind over mig, for at prøve at læse mine tanker. De spørger om jeg har utidige tanker, jeg smiler og de fniser for dem selv med en letter rødme i kinderne…

Tak for alle jeres mails, kommentarer og søde ord på Scor, Skype, Fetlife og Kinkster i denne tid. Af hjertet tak mine skattebasser.

Nå det var den Jura forelæsning jeg kom fra ; )

One thought on “Når de dyriske lyster slår en Jura Forelæsning.

Skriv et svar

