Ikke kategoriseret

Trækker pause kortet.

Jeg trækker stikket for en stund. Lige nu har jeg ikke sovet mere end 10 timer fordelt over 5 nætter. Mit sind det lider, jeg lider pga manglende søvn og alt for mange tanker. Jeg står overfor og miste den eneste på denne jord, som forstår mig bedre end min far. Så jeg trækker stikket, derfor svare jeg på de mails jeg har fået fra jer som følger med og er så søde at sende mails til mig, senere.

Det er sjovt som noget så personligt som at miste, ikke ændre på hvad min sub føler – jeg havde frygtet at hun også havde lukket ned for sig, som de andre sider har, men hun er den eneste som forsat blomstre og fylder min krop med varme.

Stay tuned smukke mennesker.

– M.

2 thoughts on “Trækker pause kortet.

Skriv et svar

