Alt muligt

Når smerten blandes med liderlighed.

Jeg sad på knæ foran ham, mærkede spændingen stige i kroppen, forventningen om hvad der nu skulle stige. Jeg kunne mærke hans øjne i nakken på mig, hans hånd som langsomt kørte igennem mit hår, mærkede hans ånde mod min nakke, hans læber der kyssede min skulder. Hans hånd strammet til om håret, han hviskede i mit øre at jeg var hans, mærkede hans bid i min nakke og jeg blottede den automatisk for ham – som en løvinde der blotter sin nakke for han løven som tegn på underkastelse. Han bed hårdere jo mere blottet min hals blev, jeg kunne høre han nød det, at mærke magten over mig – jeg nød hans tænder i mig, hans hånd som rev mit hoved tilbage, min underdanighed til ham.

Han slap grebet i mig, lod mig sidde på gulvet, blottet og klar med en forventning om hvad der nu skulle ske. Lidt efter kom han ind igen, bad mig om at rejse mig og stille mig ved stolen så jeg var blottet for ham. Han kørte sin hånd hen over den ene balde, lod hans hånd tage et hårdt greb i det der er hans, spurgte bestemt om jeg var klar og inden jeg fik svarede, havde han konstateret at det var jeg – mere end klar. Mine forventninger, liderligheden og spændingen i mig voksede, jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg var hans. Mine tanker blev afbrudt af et hårdt smæk, følte varmen sprede sig i mine ben, følte hvordan al varmen plantede sig i underlivet, mærkede liderligheden stige.. Næste slag ramte, og næste og næste, mine støn var ikke at tage fejl af, jeg var allerede inde af min masochist, kernen af nydelse. Han belønnede mig for min dygtighed, lod mig fingerkneppe af ham, og inden jeg skulle til at spørge om lov til at komme, stoppede han – lod mig smage mig selv.
For hver gang pisken ramte, jo større nydelse, smerten håndterede mit sind uden problemer, indtil… Indtil han bad mig vende mig om med fronten til ham med spredte ben. Det første slag ramte på inderlåret, automatisk trak til benene sammen, men ligeså hurtigt var samlet, ligeså hurtigt var de spredte igen. Det var en smerte jeg ikke kunne håndtere, selv med en kontrolleret vejrtrækning, så den ene forløsning efter den anden viste sig, tårerne trillede ned ad mine kinder, stofferne pumpede rundt i kroppen og jeg var høj på smerte, på ham. Jeg bed alle slag i mig, viste ham hvor dygtig jeg var og inderst inde nød jeg det i fulde drag, smerten, de brændende inderlår. Han bad mig om at stoppe med at brokke mig hver gang slagene ramte, han kunne jo mærke at jeg kunne lide det. Jeg bed ordene i mig, og tog imod alle slag.

Jeg kunne mærke roen sænke sig i min krop, mærke den skygge af forløsninger der sender en i subspace snige sig ind, og inden jeg nåede at sige noget var jeg lettet. Jeg hørte hans ord imens jeg fløj rundt derude, følte trygheden i hans stemme, mærkede roen, følelsen af frihed. Han talte ned og jeg kom tilbage, mærkede en brændende varme sprede sig i kroppen, og en finger bag mit øre sendte den mest fantastiske fullbody orgasme igennem min krop, min krop tog imod, mit sind tog imod og følte øjenkontakten med ham – jeg var et med ham, med min krop og nuet.

Jeg vågnede imorges, rimelig skuffet over at det blot var en drøm. Men jeg ved hvad er i vente.

3 thoughts on “Når smerten blandes med liderlighed.

Skriv et svar

