Billede dagbog

Beautiful colors – Dag 5.

Så kom dag 5, mærkerne har ikke ændret sig siden igår synes jeg. Har stadig store blå plamager på mine lår, de var ret udsatte – så det er helt forståeligt at de blå endnu. Mine ben er ikke specielt vant til så hårde slag, som min mås er, så nu er det vidst på tide at der bliver rettet op på det.

Jeg har dog tænkt på, om det overhovedet er sundt for huden, at den bliver så mærket? Jeg ved godt at den på et tidspunkt vænner sig til slagene, så der skal flere til. Men det må også have en negativ effekt på et eller andet plan? Og jeg synes ikke google har været særlig hjælpsom på det punkt..

Nyd de fine farver, flotte er de og for hver dag der går jo gladere bliver jeg for dem .

Stay tuned for et tankespind af tanker i aften.

Dag 5.
Dag 5.
Dag 5.
Dag 5.
Snart kineser parret med en smølf.
Snart kineser parret med en smølf.
One thought on “Beautiful colors – Dag 5.

Skriv et svar

